Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bare lurte litt på hvor mange typer bind/ tamponger dere pleier å kjøpe inn. Føler jeg ikke gjør annet enn å kjøpe på bind og tamponger. Jeg har 3 forskjellige typer bind (nattbind, vanlig og truseinnlegg) og 2 typer tamponger. Hva pleier dere å handle inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 Truseinnlegg og vanlige bind. Tamponger i en størrelse. Men før blødde jeg mer, og da hadde jeg en str til i tampong, og nattbind. (Har gått over til å kjøpe tamponger fra First Price, de koste r9 kr for 16 stk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Fem forskjellige? Jeg har tre alternativer- libresse normal, blå O.B og libresse good night... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halliburton Skrevet 11. oktober 2003 #4 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tamponger i 3 størrelser samt nattbind og vanlig bind (always light). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ingen bind, absolutt ingen bind, jeg hater dem! truseinnlegg har jeg alltid, bruker fra tid til annen. Jeg har tre typer tamponger (helst alle tre fra always) men trengr egentlig bare to, de to minste størrelsene, min p-pille-mens er ikke så kraftig. Har tenkt å prøve de fra first pirce (jeg har huset fult av alle andre produkter derfra, vaskepulver, mykgjøring, pasta, fiskepinner, dusjsåpe, shampo og balsam, såpestykker, ja det meste jeg har funnet (truseinnleggene er derfra) men rett og slett, sist jeg trengte tamponger handlet vi på en remabutikk, de har ikke dem, derfor ble det de vanlige likevel. Ja... jeg ser at papirlommetørklene mine er first price også) Men nå svarer jeg på noe annet. Svaret er altså, ingen bind, tre typer tamponger, men trenger bare to egentlig, så jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe flere rosa på leeeenge, jeg bruker bare en av dem i måneden omtrent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har begynt å kjøpe både tamponger og bind fra First Price og er veldig fornøyd, spesielt med bindene som ikke har plastikkaktig overflate slik som bindene fra Always og Libresse har. First price tampongene er bare i medium, så jeg har små og store tamponger i tillegg. Jeg kjøper også truseinnlegg som jeg bruker de siste dagene jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. oktober 2003 #7 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har Tampax Regular tamponger og String bind fra Libresse. En sjelden gang bruker jeg nattbindene fra Libresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. oktober 2003 #8 Del Skrevet 12. oktober 2003 Libresse nattbind, i tillegg bruker jeg tre størrelser av O.Bs tamponger. Liker ikke bind lenger, men har noen igjen fra den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 1 str tamponger + truseinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Truseinnlegg og normalstørrelse - det holder lenge. Jeg har nesten ikke mens lenger etter at jeg satte inn hormonspiral. :D Tidligere hadde jeg derimot et arsenal av tamponger og bind og måtte ha nattbind på størrelse med babybleier for ikke å blø gjennom... :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Truseinnlegg, to typer bind og to størrelser tamponger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Firstpricetamponger. De koster 9kr pr eske.. Og fungerer LIKE bra som O.B. Mao. jeg bruker KUN en str i tamponger. Helst mini, men vanligvis normal. I tillegg bruker jeg gstring-truseinlegg ellers i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 13. oktober 2003 #13 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg bleier å kjøpe libresse er fornøyd med de ,har holdt meg til de lenge . Hender at jeg har truse innlegg også kjekt å ha nor en blir klissete etter samleie . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #14 Del Skrevet 13. oktober 2003 truseinnlegg, to størrelser tamponger og to størrelser bind. Handler ikke så ofte for når jeg først kjøper, kjøper jeg så det holder en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #15 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei, det er ikke noe stress, synes jeg. Kjøper truseinlegg, bind og tamponger, en pakke av hver, alt i en størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 13. oktober 2003 #16 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kjøper 3 str. av OB. That`s it! Og bruker vel alle tre i løpet av mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. oktober 2003 #17 Del Skrevet 13. oktober 2003 Blå ob og Libresse string truseinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #18 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg kjøper to forskjellige størrelser i OB-tamponger og Always nattbind. Men siden flere av dere er fornøyd med varene fra First Price, bør jeg kanskje teste de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #19 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja, det synes jeg du skal gjøre. Jeg er fornøyd i alle fall, og det er jo super-billig, så det skader ikke å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 13. oktober 2003 #20 Del Skrevet 13. oktober 2003 Problemet er at den butikken jeg har i nærheten som selger firstprice i alle fall ikke har annet enn normal-størrelse. Hadde de hatt mini, så skulle jeg satsa på det. (vel, jeg kan prøve de normale når jeg har brukt opp dem jeg har, men jeg bruker aller mest mini jeg da, med min p-pille-mens) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå