Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å prøve meg med å ha kajal på det øvre øyelokk, og trenger derfor en anbefaling på en god flytende kajal for nybegynnere. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isadora har en liner med sånn filttupp som en tusjpenn, Fine Liner Stylo heter den, og den syns jeg er veldig enkel å bruke, gir god presisjon :jepp:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg hadde også en Isadora liner, og var kjempe fornøyd med den! Etter at jeg var i London for en stund tilbake, var jeg innom Topshop og kom over sminken der. Jeg bestemte meg for å prøve lineren derifra, og den er kjempe fornøyd med! Ikke så ille pris heller! :) Kanskje vanskelig å få tak i den i Norge, er usikker på om den kan bestilles over nettet!

Skrevet

Penultimate Liner er kjempegod, MEN den har veldig dårlig holdbarhetstid! Den er dog veldig god til nybegynnere, så om man skal lære seg det, så ville jeg kanskje investert i en.

Ellers er jeg også veldig fornøyd med isadora sine!

Skrevet

Lancome sin er god:)

Skrevet

Måtte svare på denne. Lancome artliner er fantastisk

Skrevet

Du kan også bruke gelliner med kost. Sigma sin E10 Small Eye Liner er kjempegod. Jeg bruker Bare Escentuals Buxom Lashliner. Sikkert like god som alt annet :)

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Estee Lauder double wear eye smudge eye pencil eller noe sånt tror jeg den heter.

Det er denne jeg bruker og den er helt fantastisk! Holder hele dagen, gjennom vær og vind og rikker seg ikke av flekken før jeg fjerner den med sminkefjerner. Virkelig anbefalt!

Skrevet

Penultimate Liner er kjempegod, MEN den har veldig dårlig holdbarhetstid! Den er dog veldig god til nybegynnere, så om man skal lære seg det, så ville jeg kanskje investert i en.

Ellers er jeg også veldig fornøyd med isadora sine!

Hva mener du med dårlig holdbarhetstid?

Tenker du på at den tørker ut eller? Har hørt noen klage på det, men da kan det være at den bir oppbevart "feil". Dvs. den skal oppbevares med "tuppen" nedover. Jeg har gjort det, og min holder seg fint.

Skrevet

Måtte svare på denne. Lancome artliner er fantastisk

Liker også den best.

Skrevet

Hva mener du med dårlig holdbarhetstid?

Tenker du på at den tørker ut eller? Har hørt noen klage på det, men da kan det være at den bir oppbevart "feil". Dvs. den skal oppbevares med "tuppen" nedover. Jeg har gjort det, og min holder seg fint.

Jeg fikk beskjed i butikken at den skulle oppbevares horisontalt, og jeg har prøvd både det og oppbevare den opp ned. Synes ikke noen av delene fører til at den varer så lenge før den tørker ut. Jeg har også snudd filt-tuppen etter anbefaling fra de MAC-ansatte, men synes ikke holdbarhetstiden forsvarer prisen likevel!

Skrevet

Jeg fikk beskjed i butikken at den skulle oppbevares horisontalt, og jeg har prøvd både det og oppbevare den opp ned. Synes ikke noen av delene fører til at den varer så lenge før den tørker ut. Jeg har også snudd filt-tuppen etter anbefaling fra de MAC-ansatte, men synes ikke holdbarhetstiden forsvarer prisen likevel!

Jeg fikk tips (husker ikke hvor eller av hvem) om å oppbevare den med "tuppen" ned. Og har gjort det hele tiden.

Kjøpte min i april, og den er enda som ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...