Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig å høre andres meninger, for å hjelpe meg litt på vei..

Jeg kom til danmark for 1 1/2 år siden, for utdannelse. Så møtte jeg jo en dasnk mr. right, og vi har vært sammen siden og bor sammen.

Problemet er noe jeg virkelig plages av, og det har plaget meg lenge.. Vi har også pratet sammen om det, men det har jo gått tilbake til sine vanlige takter igjen og igjen og igjen...

jeg flyttet ikke hit med planer om å bli boende permanent, pga mine venner og familie i norge. Og har alltid følt meg utslitt, av å sitte hjemme hver helg, mens han er ute å har det gøy med sine venner.. I tillegg til at jeg går ledig her, føler jeg meg virkelig ubrukelig.. Jeg har ingen venniner som jeg kan snakke med, eller låne en skulder av når det er tøft, Og som alle jenter trenger engang i blant er jentekvelder, filmkvelder med vin og popcorn, eller bare en mega kul bytur.

Jeg føler meg så "sperret", og isolert når jeg bare blir etterlatt her hjemme hver helg.. og tenker på mine venner og venniner i norge.

Fra oktober til desember har vi jo kun tre helger alene sammen, og de to forrige har fylt helge dagen med mega fyllesyke for han.. "tøft"! man gleder seg til å ha en intim kose helg, når han først er hjemme, men blir jo langt i fra det, når han henger over dassen hele dagen :(

I august fikk jeg egentlig nok, og sa at han måtte bli bedre til å dra med meg ut, fort jeg gidder jo ikke å høre på alt han har gjort og hva som har skjedd. når jeg har sitti hjemme gang på gang :(

Men det ser ikke ut til at han bryr seg så veldig mye.. Jeg spurte han også om vi ikke skulle flytte til norge sammen, og svaret var jo nei.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men jeg trenger å høre andre tanker/meninger og holdninger om hva dere hadde gjort/ville gjort. For som sagt så har jeg ingen jeg kan prate med her i danmark, om sånne ting...

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Hvorfor drar ikke DU ut med han? Det virker som om du forventer at han skal bære deg ut døra..

Kjenner du ingen på studiet ditt som du kan henge med?

Endret av Uglefot
Skrevet

Jeg trenger virkelig å høre andres meninger, for å hjelpe meg litt på vei..

Jeg kom til danmark for 1 1/2 år siden, for utdannelse. Så møtte jeg jo en dasnk mr. right, og vi har vært sammen siden og bor sammen.

Problemet er noe jeg virkelig plages av, og det har plaget meg lenge.. Vi har også pratet sammen om det, men det har jo gått tilbake til sine vanlige takter igjen og igjen og igjen...

jeg flyttet ikke hit med planer om å bli boende permanent, pga mine venner og familie i norge. Og har alltid følt meg utslitt, av å sitte hjemme hver helg, mens han er ute å har det gøy med sine venner.. I tillegg til at jeg går ledig her, føler jeg meg virkelig ubrukelig.. Jeg har ingen venniner som jeg kan snakke med, eller låne en skulder av når det er tøft, Og som alle jenter trenger engang i blant er jentekvelder, filmkvelder med vin og popcorn, eller bare en mega kul bytur.

Jeg føler meg så "sperret", og isolert når jeg bare blir etterlatt her hjemme hver helg.. og tenker på mine venner og venniner i norge.

Fra oktober til desember har vi jo kun tre helger alene sammen, og de to forrige har fylt helge dagen med mega fyllesyke for han.. "tøft"! man gleder seg til å ha en intim kose helg, når han først er hjemme, men blir jo langt i fra det, når han henger over dassen hele dagen :(

I august fikk jeg egentlig nok, og sa at han måtte bli bedre til å dra med meg ut, fort jeg gidder jo ikke å høre på alt han har gjort og hva som har skjedd. når jeg har sitti hjemme gang på gang :(

Men det ser ikke ut til at han bryr seg så veldig mye.. Jeg spurte han også om vi ikke skulle flytte til norge sammen, og svaret var jo nei.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men jeg trenger å høre andre tanker/meninger og holdninger om hva dere hadde gjort/ville gjort. For som sagt så har jeg ingen jeg kan prate med her i danmark, om sånne ting...

Jeg kan godt sette meg inn i situasjonen din. Jeg bor selv i DK og skulle som alle andre som flytter til et sted hvor man ikke kjenner noen (utenom kjæresten), prøve å skape et nytt nettverk. For meg har utdannelsen og fritidsinteressene mine vært en viktig ting og hjulpet meg til å skapet "mitt eget". Hva gjorde du egentlig før du møtte Mr. Right? Ta initiativ, meld deg inn i noe du syns er gøy, så tror jeg også sjansen er større for at du møter nye venninner :)

Syns i tillegg du skal ta en snakk med kjæresten din. Jeg har som deg, ikke planer om å bli her for evig, men jeg har heldigvis en kjæreste som aksepterer tanken om å bli med hjem til Norge på et tidspunkt.

Lykke til, jeg håper veldig at du finner en løsning!!!

Skrevet

Kjæresten høres absolutt ikke ut som en å samle på. Han burde inkludert deg og hjulpet deg til å finne nye venner gjennom sin krets. Hvorfor tar han deg ikke med ut? At han i tillegg bruker helgene på å ha fyllesyke når dere skulle vært sammen, er så lavmål. Jeg skjønner ikke hvorfor du holder ut. Ville du ikke fått det mye bedre om du flyttet tilbake til Norge, hvor du har familie og venner? Du er kanskje deprimert og klarer ikke å se det helt klart. Ut fra din fremstilling her, er mitt soleklare råd: Flytt hjem til Norge alene.

• Liker 3
Skrevet

Hvor i Danmark bor dere? =P Bor også i Danmark...

Skrevet

København, snart. Kanskje.. :gjeiper:

Skrevet

HVorfor fester du ikke sammen med kjæresten din? Går han bare ut med gutter? Hvorfor er det eventuelt et hinder?

Skrevet

København, snart. Kanskje.. :gjeiper:

Odense her. =P

Skrevet

Jeg bor også i København, vi kan da treffes og ta en fest, kjenner ikke så mange her jeg heller :) Hvor gammel er du?

Skrevet

HVorfor fester du ikke sammen med kjæresten din? Går han bare ut med gutter? Hvorfor er det eventuelt et hinder?

Selvfølgelig har jeg vært med ut og festet flere ganger.. Men har fått et inntrykk av at jeg er et godkjent mobbe-objekt for de gutta. Fordi min kjæreste ikke stiller opp for meg og sier nok er nok.. har vært flere ganger ute med de da jeg blir hengt ut som innvandrer, utlening, fjellape. "vitsen" var gøy første gangen, men nå orker jeg ikke å bli med ut fordi jeg ikke klarer og hygge meg mere med han og sine venner.

Og sånn som det seneste eksemple igår kveld/natt da vi var på en konsert i københavn, med hans kamerater og venniner. Da vi sitter i toget på vei dit, Går jeg fra setet for å nå toilette, jeg snur meg i tilbake idet jeg er på vei, og ser gubben kline med en hans venniner.. Jeg konfronterte han det, og det var bare latter og "det var da sgu bare pis".

Jeg har ikke klart å få noen spesiell god kontakt med noen av hans venniner og kamerater, Nettopp pga av at han er en drittsekk (mildt sagt) når han er med sine venner. Men så er han jo kjempe søt uten..

Men takk for alle tilbake meldingene =)

Skrevet

Dropp han å finn deg et mannfolk! Evnt vær singel, ta ansvar for eget liv.

Jeg har ikke klart å få noen spesiell god kontakt med noen av hans venniner og kamerater, Nettopp pga av at han er en drittsekk (mildt sagt) når han er med sine venner. Men så er han jo kjempe søt uten..

Du holder ikke på med et mannfolk som er drittsekk mot deg sammen med vennene sine. :nei:

Er iallefall min mening da.

• Liker 1
Skrevet

Og du er sammen med ham fordi...

• Liker 1
Skrevet

Ja si det..

Takk for tilbakemeldinger, jeg faktisk MYE mere klart nå. Og jeg vet hva jeg har å gjøre

Skrevet

Og sånn som det seneste eksemple igår kveld/natt da vi var på en konsert i københavn, med hans kamerater og venniner. Da vi sitter i toget på vei dit, Går jeg fra setet for å nå toilette, jeg snur meg i tilbake idet jeg er på vei, og ser gubben kline med en hans venniner.. Jeg konfronterte han det, og det var bare latter og "det var da sgu bare pis".

Hvis han gjør slikt når dere er ute sammen, hva i guds navn tror du han gjør når du ikke er med han?!

Skrevet

Hvis han gjør slikt når dere er ute sammen, hva i guds navn tror du han gjør når du ikke er med han?!

Tenkte det samme.

Skrevet

Han hørtes ut som en idiot. Finn deg en mann som er noe å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...