bananbra Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Etter lang og tro tjeneste er det på tide å pensjonere den gamle telefonen min. Jeg tenkte å gå til anskaffelse av en slik fancy en, med mulighet til å benytte meg av Radioresepsjonens oneliner-app. Musikklagringsplass og ålreit bildekvalitet er heller ikke å forakte, i tillegg er jeg glad i de andre epleproduktene mine, så jeg har bestemt meg for å gå for en iPhone. Det jeg lurer på er hvor det er lurest å kjøpe den. Jeg vet at mange sender penger med folk de kjenner i USA for å kjøpe en billig der, men det jeg er redd for i så fall er garantien. Hvis det skulle være problemer med telefonen er det vel lurt å gå til en autorisert forhandler her i Norge? Er det noen fordeler ved å kjøpe på Eplehuset/Humac, sånne små telefonsjapper eller vanlige elektronikkforhandlere? Ellers er jeg selvfølgelig interessert i å få en så billig som mulig. Noen tips til butikker i Oslo eller nettbutikker som er verdt å oppsøke?
aluminium Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Det rimeligste og enkleste er å bestille fra AppleStore. Da får du en ulåst telefon fra ca 4900,-. Telefoner med abonnement er billigere i innkjøp, men totalprisen blir som regel betydelig høyere, pluss at abonnementene som regel er dyrere...
ninuska_ Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Anbefaler også AppleStore. Jeg tror det er det billigste på markedet nå
bananbra Skrevet 5. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2010 Takk for tips! Jeg er nokså fornøyd med abonnementet jeg har nå, så det passer meg fint å ikke måtte binde meg til noe annet. Får vel sjekke ut AppleStore, da!
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Om du vil ha en telefon der leverandøren bestemmer ALT du har lov å gjøre med den så vær så god.
Vilje* Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Gir det samme betingelser å bestille fra Applestore og evnt kjøpe Iphone på Applestore i USA? Jeg skal ut og reise og lurer på om det er lurt å kjøpe det der i stedet for å kjøpe her hjemme. Noen som vet?
aluminium Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Kjøper du i USA får du ikke fem års reklamasjon, som kan være hendig...
Henkie Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Om du vil ha en telefon der leverandøren bestemmer ALT du har lov å gjøre med den så vær så god. Tull. Leverandøren bestemmer ALT du har lov å gjøre med ALLE telefoner. Apple bestemmer riktignok noe mer enn andre, men ikke mer enn at de fleste greit kan leve med det. Kan ikke se hva jeg ønsker annerledes egentlig. Jeg ser ingen problemer med Apples begrensninger. Faktisk synes jeg det er bra at Apple tar litt styringa både på sine telefoner og datamaskiner. Det gir stabile og gode produkter uten allverdens rusk og rask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå