Vofsitofsi Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 (endret) Hei! For rundt en måned siden ble jeg med en fyr hjem etter en fuktig kveld på byen. Det var morsomt og hyggelig, vi skravla litt før vi havnet til sengs, og jeg gikk derifra på formiddagen dagen etter, etter vi hadde snakka litt og sagt ha det. Han fikk nummeret mitt, men jeg hadde ingen store forhåpninger om noe, var litt "care" egentlig. Om han tok kontakt, var det greit, tok han ikke kontakt, var det også greit. Han sendte melding et par dager senere, og vi har siden den tid sendt litt meldinger til og fra, på begges initiativ. Og det har jo vært jo hyggelig. Forrige uke spurte han om vi skulle finne på noe, og nå skal vi visst møtes onsdag til uka. Jeg tipper det blir en kaffe/øl eller noe etter jobb. Men jeg føler meg usikker på hvordan dette kommer til å bli? Jeg kunne godt gått på en vanlig date, med hyggelig prating og bli litt mer kjent, og gå derifra etter en klem eller kanskje et kyss og deretter treffes mer om det er vellykket, men blir dette rart siden vi allerede har vært til sengs? Aner jo ikke hva han synes eller vil, men er det unaturlig ikke å bli med hjem til han igjen, siden vi allerede er på det stadiet? Tenker at dette kanskje blir et steg tilbake, men det gjør kanskje ikke noe? Uansett skal jo jeg (og sikkert han også) tidlig på jobb dagen etter, og da er det jo ikke ideelt å sove hos noen andre, selv om det er gjennomførbart. Føler meg nokså usikker på hele denne greia, men vil ikke være feig å backe ut heller, og det kan jo hende vi finner tonen! Noen som har noen innspill? Endret 4. november 2010 av Vofsitofsi
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Go with the flow! Altså følg hjertet ditt og se hvordan kvelden utvikler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå