B.A. Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Søndag 14. november er det farsdag og da lurer jeg på hva dere gjør for å glede pappaene deres? Selv pleier vi å samle alle søsknene og ha god middag, kaker og små gaver for å vise at vi setter pris på pappaen vår.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg bor langt hjemmefra. Regner med det "bare" blir en telefonsamtale.
Xanadus Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ingenting, antar jeg. Har fortsatt en pappa, men har aldri feiret farsdag.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Søndag 14. november er det farsdag og da lurer jeg på hva dere gjør for å glede pappaene deres? Selv pleier vi å samle alle søsknene og ha god middag, kaker og små gaver for å vise at vi setter pris på pappaen vår. Feirer ikke den dagen, som bare er satt tilfeldig av hvem? Viser det på andre måter ellers i året, spise ute, reise eller gjøre andre hyggelige ting sammen.
Plutseliten Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Vi bor et stykke unna hverandre og har aldri gjort noe av det..
Rararara Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg er egentlig bare glad for at psykoen er død, men hadde han levd hadde jeg bare ignorert ham på farsdagen. Jeg pleier å dra til min morfar da..med blomster eller noe. En liten oppmerksomhet + noe godt til kaffen. Men han er jeg jo ofte hos likevel. Ellers hender det vi besøker svigerfar med et par ullvangsokker. Han er ikke så stor på farsdag :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå