AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Vi prøver å holde adventskalenderkostnadene på et lavt nivå, og det er ikke lett med en 16-åring. Jenta vår er ikke interessert i smykker og sminke (bruker kun mascara, ingenting annet). Hun er vel mer av "hiphoptypen" som liker store klær og litt guttete stil. Vi har tenkt å bruke litt sjokoladenisser etc og noen flaxlodd (de til ti kroner stykket). Men noe annet må vi jo også ha med, men hva? Vrir hodet mitt her, men ingenting kommer ut...
ssgxd Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg er 19 og får skal få kalender i år også, selv om jeg har flyttet ut :-) Moren min pleier å kjøpe inn små pyntegjenstander, shampoo, balsam, sokker, godteri, flaclodd også videre. Ting som man får bruk for i hverdagen :-)
B.A. Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Noen fine lys (en pakke kan deles i mange dager) leppepomade Skrivesaker en stilig notatbok Foskjellige gavekort ; mamma/pappa støvsuger rommet, slippe husarbeid en dag,
Gjest emilie Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 www.play.com selger mange billige dvder De har også gratis frakt! Ellers er jo ting man får bruk for i hverdagen veldig greit! Noen ting som ikke har blitt nevnt: hårstrikk, sminkefjernings-servietter, håndkrem, blad...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 penger er alltid en suksess. husker selv når jeg var 16, og fikk en 20 kr i pakka mi, og jeg skulle på skolen dagen etter, da hadde jeg råd til å kjøpe brus haha..
Lunalu Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Hvis hun har Mp3-spiller så kan hun få i gave å gå inn på nett og kjøpe seg en valgfri sang (ca. 8 kr). Hvis hun liker å lage mat kan hun f.eks få en pakke risengrynsgrøt, brownies, kakao. Man kan også lage en fin oppskriftsbok, og så skrive ned fine oppskrifter og gi en hver dag (til å lime inn i boka).
ohka Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Hva med å skrive noen koselige ting om henne? Gi henne komplimenter Det er jo ting som kan bety mye når man er i den alderen.. Ellers synes jeg det var en god idé å kjøpe sånn ferdigmix-mat som hun kan lage og kose seg med foran tv eller peisen når kvelden kommer! Hva med å lage istand en kveld hvor hun kan be noen venner og ha juleverksted? Mye å finne på!!
Ma03 Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Vi prøver å holde adventskalenderkostnadene på et lavt nivå, og det er ikke lett med en 16-åring. Jenta vår er ikke interessert i smykker og sminke (bruker kun mascara, ingenting annet). Hun er vel mer av "hiphoptypen" som liker store klær og litt guttete stil. Vi har tenkt å bruke litt sjokoladenisser etc og noen flaxlodd (de til ti kroner stykket). Men noe annet må vi jo også ha med, men hva? Vrir hodet mitt her, men ingenting kommer ut... Noen ideer fra meg: lypsyl, sokker, et blad, litt forskjellige sjokolader, tyggegummi, en porsjonspose med kakao, hårstrikker og hårnåler/busteklemmer, håndkrem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå