Gå til innhold

Utsetter du ofte ting?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan tvinge seg selv til å gjøre ting man må med en gang og ikke utsette ting? :sjenert:

Det er noe jeg sliter sinnsykt med. Nå for eksempel bør jeg spise noe (har ikke spist noe i hele dag), men gidder ikke. Jeg bør også gjøre innleveringen min, men jeg gidder ikke.

Gjør du alltid ting med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg er verdensmester i å utsette ting.

Om det er jobb eller privat, det er en uvane..men føler ikke at det er verdens undergang, tar det veldig med ro for å si det slik =p

(Ta det med ro kg'ere..jeg gjør jobben min mer enn bra nok bare så det er klart, før noen vifter med fingeren sin)

Skrevet

Jeg utsetter aldri noe. Er det noe jeg skal gjøre, gjør jeg det med en gang. Når man utsetter ting bruker man bare masse enrgi på å tenke på det og få dårlig samvittighet og stressymptomer og det gidder jeg ikke å utsette meg selv for. Vil heller ha det moro og nyte livet.

Skrevet

Jeg er verdensmester i å prokrastinere. Men på enkelte områder har jeg øvd meg på å bli flinkere til å ikke utsette. Fordi jeg også er fordømt lat, og skippertak er fryktelig slitsomt og kjipt når man er lat. Dessuten hater jeg å grue meg til noe. Ingenting gjør meg mer muggen.

Skrevet

Nope, jeg er verdensmester i å utsette ting.

Ok da. Jeg har degradert meg selv til kretsmester.

Skrevet

Tja, det kommer jo litt an på hva det er.Men jeg er nok litt for flink til å utsette enkelte ting som ikke er så viktig ja.Det gjelder spesielt ting privat :sjenert: på jobb derimot,er jeg en effektiv sjel og utsetter sjelden.Om jeg hadde gjort det på jobb,hadde nesten hele byggebransjen stoppet opp :jepp::ler:

Skrevet

Jaa, jeg utsetter nesten alt :fnise: (bortsett fra i jobbsammenheng)

Skrevet

På jobben gjør jeg alt med en gang, men når jeg kommer hjem bare utsetter og utsetter jeg =( Nå utsetter jeg f.eks å sette på vaskemaskina.. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det en gang, tar jo ca. 1 min

Skrevet

Jeg utsetter aldri noe. Er det noe jeg skal gjøre, gjør jeg det med en gang. Når man utsetter ting bruker man bare masse enrgi på å tenke på det og få dårlig samvittighet og stressymptomer og det gidder jeg ikke å utsette meg selv for. Vil heller ha det moro og nyte livet.

Jeg får ikke dårlig samvittighet eller stresser med det =)

Skrevet

Jeg får ikke dårlig samvittighet eller stresser med det =)

Hvis det er noe viktig du vet du skulle ha gjort i forrige uke så bryr du deg ikke noe om det?

Skrevet

Jeg skal liksom skrive en stil om Descartes Metode... har sagt til meg selv i flere uker at NÅ bør jeg begynne, men jeg har ikke gjort noe som helst. Har til den 14 Nov da... Men likevel bør begynne snart. Descartes var en litt komplisert person spørr du meg.

Skrevet

jeg utsetter alltid ting, sier til meg selv hver dag at jeg skal skjerpe meg, men det funker ikke! :(

Skrevet

jeg utsetter alltid ting, sier til meg selv hver dag at jeg skal skjerpe meg, men det funker ikke! :(

Problemet vårt er selektiv hørsel.

Skrevet

Jeg er oxo mester i å utsette ting..., når deadlinen står å roper til meg , da gjør jeg d...

Skrevet

Jeg utsetter ting som ikke er viktig og prioriterer det som er viktig. Rekker alltid tidsfrister.

Skrevet

Jeg prokrastinerer relativt ofte, men da ting som ikke haster eller som egentlig ikke er så fryktelig viktig å få gjort.

Når det gjelder skoleoppgaver osv. bruker jeg som regel å ha grei kontroll og være ferdig en dag før eller noe sånt. Jeg gidder virkelig ikke å sitte natta før og niskrive de siste sidene...

Det samme gjelder eksamenslesning. Jeg gidder ikke sitte gjennom natten før eksamen, som mange gjør, for å løse noen oppgaver eller lese de siste sidene. Jeg bruker som regel å ta kveld i fire-fem tiden dagen før eksamen og ta kvelden på sofaen med en god serie eller en god film. Funker som bare det...

Gjest wild bird
Skrevet

Jobber best under press, og er veldig flink til å utsette :gjeiper:

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan tvinge seg selv til å gjøre ting man må med en gang og ikke utsette ting? :sjenert:

Det er noe jeg sliter sinnsykt med. Nå for eksempel bør jeg spise noe (har ikke spist noe i hele dag), men gidder ikke. Jeg bør også gjøre innleveringen min, men jeg gidder ikke.

Gjør du alltid ting med en gang?

Jo, det gjør jeg faktisk! Jeg utsetter sjeldent noe. Kaster meg ut i ting, sier aldri eller sjeldent at jeg skal gjøre noe uten å faktisk gjøre det, holder alltid ord.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg er alt for flink til å utsette ting desverre. Alt fra viktige telefonsamtaler til oppgaver i heimen.

Når jeg jobbet var jeg derimot efektiv, det samme gjelder når jeg gikk på skole. Oppgaver var alltid gjort lenge før tiden.

Har desverre ingen tips å komme med for at det skal bli bedre.

Skrevet

Hvis det er noe viktig du vet du skulle ha gjort i forrige uke så bryr du deg ikke noe om det?

Nope, jeg er veldig selektiv på hva jeg gidder å bekymre meg om.

Og det meste her i verden er faktisk ikke verdt det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...