Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på suprecur nese spray på lørdag. Er det sånn at mensen kommer, når jeg går på sprayen?

føler jeg blir litt slimete og vond i halsen, kan det komme av sprayen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du skal få mensen når du går på spray. Noter ned datoen for når du får mens. Hvis du ikke har fått mensen innen tre dager før sprøytestart er det mulig du må utsette sprøytestarten, så det er ganske viktig at den kommer.

Suprecur har mange bivirkninger, vond hals kan sikkert være en av dem. Eller så er du kanskje bare litt forkjølet :)

Skrevet

Skal datoen for mensen ringes inn da? (til riksen)

kjenner litt ut på magen som mensen er rundt hjørnet. og det stemmer også med syklus.. så får bare håpe :)

spennende tid vi har i møte. mange følelser innvolvert og, egentlig..

Skrevet

Hei! Jeg kan ingenting om det her, men får du virkelig ikke bedre info på Riksen? Vi er henvist dit nå, men synes det er litt ille at man ikke får info om såpass vesentlige ting der inne? Hjelpes, nå kjente jeg at jeg ble (enda mer) skeptisk til prøverør.

Skrevet

Hei! Jeg kan ingenting om det her, men får du virkelig ikke bedre info på Riksen? Vi er henvist dit nå, men synes det er litt ille at man ikke får info om såpass vesentlige ting der inne? Hjelpes, nå kjente jeg at jeg ble (enda mer) skeptisk til prøverør.

fikk en bunke med papirer, men er MYE å sette seg inn i.

men har tlf nummeret til sykepleierne, så det er bare å ringe om det er noe man lurer på :)

Skrevet

okay, det var da enda betryggende! Hvor lang tid tok det fra henvisnig ble sendt til dere hørte noe? Hvilke undersøkelser ble gjort av dere der inne før forsøket ble satt i gang?

Skrevet

okay, det var da enda betryggende! Hvor lang tid tok det fra henvisnig ble sendt til dere hørte noe? Hvilke undersøkelser ble gjort av dere der inne før forsøket ble satt i gang?

masse blodprøver. jeg føler jeg er sjekke i alle kanaler.

også informasjons møter og sånn..

bor i kristiansand vi da.

men vi var vel inne på 2 info og sånn, og nå siste gang var det siste sjekk før alt startet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...