Gå til innhold

LANVIN FOR HM!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag ble Lanvins kolleksjon for HM publisert. Jeg selv har gledet meg til å se hvordan resultatet ble. HM er jo som kjent en "billig kjede" med klær til alle for en billig penge. Tidligere når HM har samarbeidet med store motedesignere har prisene vært til den omtrent normale HM prisen. Men denne gangen er det virkelig ikke det. Kjolene og klærne fra Lanvin kolleksjonen var helt fantastiske og flotte. Men ikke flotte nok til at jeg ville ha betalt 2000kr for en kjole! Hvor ble det av det billige alternativet? Er virkelig skuffet..

Er det noen andre som har vært inn på HM sin hjemmeside og sjekket ut kolleksjonen? Hva syns dere? Og syns dere at prisen er grei? Er det virkelig noen som kommer til å handle Lanvin på HM??

:)

Det er jo flust av billige alternativer rundt omkring i butikken. Jeg ser ikke problemet med at Lanvin-plaggene er 'dyre'. Det er designerklær :klø:

Jeg syns det var mye fint i kolleksjonen og kommer nok til å ta en titt når den kommer i butikken.

Jeg kan være enig i at 2000,- for en kjole kan være dyrt, men ikke hvis den kan brukes i årevis fordi den har et tidløst design og er av god kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var mye lekkert, men er litt i tvil om jeg gidder å kjøpe noe denne gangen. Prisene er høye og det er jo fortsatt klær fra H&M vi snakker om, er usikker på om kvaliteten stiger i takt med prisene. Må nesten se det i virkeligheten først :)

Skrevet

Det er billig til å være designerklær.. samtidig vil jeg heller kjøpe meg en "ekte" designerkjole enn en "Lanvin FOR HM" kjole. Det er fortsatt HM, selv om Lanvin designer det. (Og ikke et vondt ord om HM, men HM er en ting og designerklær er egentlig noe annet, selv om de finner en mellomting med dette her)

Skrevet

Kvaliteten er jo mye bedre ennn vanlig H&M; og designerkolleksjonene deres er jo normalt dyrere. Så jeg synes ikke det var så fryktelig ille. En annen ting er at jeg ikke synes kjolene var verdt 1500 - 2000 kroner. De var rett og slett ikke fine nok, synes jeg...

Skrevet

Det er jo ikke designerklær. Klærne er ikke fra Lanvin. De er fra H&M, bare designet av lanvnim

Skrevet

Alle klær H&M selger er designet av noen. Begrepet "designerklær" er så meningsløst... Disse super speshul-kolleksjonene deres er bare designet av store motehus. Hvorom allting er, klærne er sydd av H&M, og jeg kan ikke påstå at jeg har lagt merke til noen som helst forskjell i kvalitet mellom denne typen kolleksjon og det ikke-aller-billigste sjiktet hos H&M. Disse klærne ser helt ålreit ut, og jeg kommer til å ta en titt på det som er igjen etter at de hysteriske har stått i kø og flerra seg gjennom klærne.

Gjest koreanfashion
Skrevet

2000 for en designerkjole er jo faktisk billig..

Skrevet

Den billigste kjolen jeg så kostet 999,-

Skrevet

horribelt, det er fortsatt ræva H&M kvalitet jo...

Gjest goodtwin
Skrevet

Noen her som har fulgt med på sex og singelliv? Husker dere den episoden hvor jentene dro på veskeparty hos ei dame som akkurat hadde fått det for seg at hu var kjempegod på å lage vesker (med stoffrester og en limpistol), jeg begynte å tenke på den episoden når jeg så den ene veska i kolleksjonen... noe jeg ikke ser på som så veldig positivt :P

Kjolene var fine, men litt for mye for min del. Ser for meg at de passer mye bedre på catwalken enn i mitt klesskap.

Skrevet

Jeg hadde følt meg snytt om jeg betalte 2000 kr for en kjole fra HM, Lanvin eller ikke. Det hjelper ikke at de får med en kjent designer - HM er en billigkjede, og klærne derfra bærer preg av det.

Om jeg skal bruke 2000 kr på et klesplagg ønsker jeg i det minste å få noe fra et litt mer eksklusivt og kvalitetsbevisst klesmerke.

Skrevet

er så uenig at jeg blir sur. av prinsipp kjøper jeg helst ALDRI på hennes og mauritz da prisene er FOR lave. tenk bare på de som faktisk syr klærne. hvis en genser ikke koster mer enn en femtilapp er det da litt misstenkelig? er lei av at folk springer til hm bare fordi det er billig. egoisme kaller jeg det.

Skrevet

er så uenig at jeg blir sur. av prinsipp kjøper jeg helst ALDRI på hennes og mauritz da prisene er FOR lave. tenk bare på de som faktisk syr klærne. hvis en genser ikke koster mer enn en femtilapp er det da litt misstenkelig? er lei av at folk springer til hm bare fordi det er billig. egoisme kaller jeg det.

Langt i fra mistenkelig.

HM produserer og selger enorme mengder klær over hele verden. Når man produserer flere tusen enheter blir selvkosten lav, og selv om fortjenesten ikke hadde vært mer en et par kroner hadde de tjent gode penger på den ene genseren.

Skrevet

Langt i fra mistenkelig.

HM produserer og selger enorme mengder klær over hele verden. Når man produserer flere tusen enheter blir selvkosten lav, og selv om fortjenesten ikke hadde vært mer en et par kroner hadde de tjent gode penger på den ene genseren.

neida. stakkarene nedi kina tjener seg rike på disse genserene. :slår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...