Gå til innhold

LANVIN FOR HM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ble Lanvins kolleksjon for HM publisert. Jeg selv har gledet meg til å se hvordan resultatet ble. HM er jo som kjent en "billig kjede" med klær til alle for en billig penge. Tidligere når HM har samarbeidet med store motedesignere har prisene vært til den omtrent normale HM prisen. Men denne gangen er det virkelig ikke det. Kjolene og klærne fra Lanvin kolleksjonen var helt fantastiske og flotte. Men ikke flotte nok til at jeg ville ha betalt 2000kr for en kjole! Hvor ble det av det billige alternativet? Er virkelig skuffet..

Er det noen andre som har vært inn på HM sin hjemmeside og sjekket ut kolleksjonen? Hva syns dere? Og syns dere at prisen er grei? Er det virkelig noen som kommer til å handle Lanvin på HM??

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Synes det er kjekt at HM får med seg designere osv... men dem holder ikke den "rimelige prisen" nivået lenger.. Husker da Madonna hadde en treningsdress eller hva det var for noe for noen år siden.. får 800kr eller hva det var...

Nei jeg synes HM kan droppe disse fancy designerene og heller holde seg til det dem egentlig er kjent for, det blir for dumt å ha en så høy pris på deres klær.. Skuffende egentlig..:(

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe at plaggene er dyrere, du betaler jo for bedre design og flere detaljer. Kjolene var flotte, og jeg synes heller ikke prisen var så ille selv om det ikke var HM nivå. Fra 1300-2000 er jo i underkant av det man ofte bruker på en fin kjole. Er kolleksjonen for dyr er det jo bare å la være å kjøpe.

Skrevet

Går på HM for å få meg helt vanlige tank topps og singlets fra barne avdelingen, undertøy eller om jeg trenger noe pynte juggel. Går jeg inn i voksen avdelingen ender jeg som regel opp i foster stilling i et hjørne med angst annfall.

Syntes ikke kolleksjonen til Lanvin var noe unntak. Det ser billig og trashy ut. Blir noe av dette kjøpt må jo det være pga prisen og designer navnet, ikke fordi de liker det vel ?

Herre kolleksjonen der i mot syntes jeg var litt stilig.

Gjest Badabing
Skrevet

2000 for en designerkjole er jo faktisk billig..

Skrevet

Ser ikke helt problemet. Cavalli-kolleksjonen var jo faktisk dyrere.

Gjest redstar
Skrevet

Ja, det er jo sant. Men at H&M som faktisk er en butikk med rimeligere priser på klærna går inn for å selge noe som er mye høyere enn dems "skala" synes jeg er litt rart.. Men men:p

Gjest loveleen
Skrevet (endret)

Jeg er glad for at det ikke er enda dyrere, hadde sett for meg priser opp mot 3-4000 kr. "Ekte" Lanvin-kjoler er jo veldig kostbare, den aller dyreste på net-a-porter akkurat nå ligger f.eks på 94 000 kr.

Personlig elsker jeg kolleksjonen, uten at jeg kommer til å kjøpe så mye av den. Det er ikke helt min stil med såpass mange sterke farger, men det er lett å se at Alber Elbaz er designeren bak disse plaggene. Denne kolleksjonen ser veldig mye mindre billig ut enn f.eks. kolleksjonen til Matthew Williamson for H&M.

Dessuten må jeg må legge til at H&M er en av de aller mest trendy kjedebutikkene vi har, dette er ikke Cubus eller Lindex vi snakker om, har dere problemer med designerkolleksjoner så dra heller dit for å handle. :) Det noe høyere prisnivået er vel en nødvendighet for å i det hele tatt få kjente motehus og designere med på laget.

Endret av loveleen
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Lanvin som merke, men jeg kan ikke si at jeg synes 1500,- er så mye for ei kåpe. Jeg har faktisk ikke giddet å handle noe fra de tidligere designerkolleksjonene til HM pga at det ikke har vært min smak, men akkurat det svarte, innsvingte kåpa tror jeg faktisk at jeg skal prøve å få tak i. Den var fin og ser ut til å ha et bra snitt! :)

Skrevet

Jeg synes noen av kjolene var veldig fine, men jeg tror ikke de passer min kroppsform. Jeg tror heller ikke jeg ville funnet en anledning til å bruke dem da de skiller seg godt ut fra andre selskapskjoler.

Skrevet

Synes den ene kjolen med stort tyllskjørt ser nyyyyydelig ut. Skal forsøke å få tak i den :)

Skrevet

Det sorte blondeskjørtet så fint ut :-) Ellers ser jeg ikke for meg at noen av plaggene passer meg, det var da veldig åttitalls egentlig. Fine snitt på kjolene, men ganske voldsomt også.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg digget finkåpen og skoene. Synes egentlig det var mye fint. Tyllkjolen var også søt, men det begrenser seg jo hvor mye man får brukt den.

Uansett er det jo umulig å få tak i disse tingene. Jeg har bare sett at det har vært igjen kjipe ting av disse kolleksjonene, og jeg gidder ikke å rive og slite i det her sammen med en haug andre jenter.

Skrevet

Salget av disse varene starter vel 23.nov kl 08.00 på nett ihvertfall.

Skrevet

Jeg kjenner ikke til Lanvin som merke, men jeg kan ikke si at jeg synes 1500,- er så mye for ei kåpe. Jeg har faktisk ikke giddet å handle noe fra de tidligere designerkolleksjonene til HM pga at det ikke har vært min smak, men akkurat det svarte, innsvingte kåpa tror jeg faktisk at jeg skal prøve å få tak i. Den var fin og ser ut til å ha et bra snitt! :)

Har du link? Hørtes spennende ut =)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er litt overraska over at ein reknar 2000,- for ein designerkjole som dyrt? Også HM sine eigne ting er litt dyrare når dei bruker til dømes ekte skinn i veskene sine, og ein må vel rekne med at Lanvin-kolleksjonen er både litt betre sydd, har litt betre snitt og at materiala ikkje er av dei tristaste?

Hugsar vi attende til Cavalli-kolleksjonen, så kosta den lange leo-kjolen (som HM Rowells rota bort for meg, eg grin mest når eg tenkjer på det!) i silke berre 1500,- og 1500,- for ein silkekjole er jo råbillig!

Skrevet (endret)

Har du link? Hørtes spennende ut =)

Får ikke linket direkte til kåpa, men Lanvin-kolleksjonen finner du her: http://www.hm.com/no/#/Lanvin/.

Klikk på "kolleksjonen" nederst på siden, velg "Dame", gå til side 2 og det er den svarte kåpa nederst i midten. Den som er lik den Zebra-stripete, men i svart.

Endret av SmallTalk
Skrevet

Tja,noen av prisene på plaggene synes jeg også egentlig er drøye for HM. Lurer egentlig på hvordan kvaliteten er. Jeg kommer ikke å kjøpe de klærne,mye var kult, men gidder ikke å kjøpe klær jeg vet at mange andre kommer til å komme gående i på julebord og byen..

Skrevet

Tingen er at det klart ikke er dyrt til å være designer klær, MEN det er dyrt til å være HM. Hvorfor selge desingerklær når de satser på å være den "billigkjeden" den er.. noen som forstår hva jeg mener? :-)

Skrevet

Tingen er at det klart ikke er dyrt til å være designer klær, MEN det er dyrt til å være HM. Hvorfor selge desingerklær når de satser på å være den "billigkjeden" den er.. noen som forstår hva jeg mener? :-)

Nei.

Det er da fortsatt kjempe mange billige klær i butikken. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe Lanvin-klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...