Gå til innhold

Er dette fint på litt store jenter? Ønsker råd fra gutter og jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vurderer å kjøpe meg et nytt antrekk til helgen.

Vanligvis kan jeg gå ut i kjole, tights med tunika o.l. Men denne gangen kunne jeg tenke meg noe litt annet..

Kanskje litt sexy...

Problemet er at jeg er litt stor. Jeg er ikke spesielt høy (1,64)Jeg har mest på magen og har store pupper. ca str. 44

Har tendens til å bruke mye store topper, men siden jeg har store pupper så virker jo fort magen mye større også:( og ola bukser er jo ganske stramme i magen...

Er der fint med shorts på jenter som meg? Kanskje meg en bluse eller topp oppi shortsen som er litt løs og med pums eller støveletter med litt hel? og hold inn strømpe...

Er jo litt redd for at shortsen vil krype litt opp ved beina siden lårene gnisser jo litt ;)

Har dere ellers noen tips til et fest antrekk? (Bor på landet så har ikke all verdens butikker)

Hva syns dere gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk støvletter til shortsen isåfall, det vil ikke hjelpe på at du er kort. Pumps er bedre, etter min mening, og bruk gjerne sorte pumps med ganske tett svart strømpebukse, da ser iallefall bena lengre ut, og du blir ikke så "naken" i shorts :jepp:

Skrevet

Høres ut som om du vil bli seende ut som en kule.

Skrevet

TS her: Ja jeg tenkte på sort strømpebukse med høy denier.

Jeg har et pr. pumps med høy hel som er hvite og svarte og åpen tå. Hvordan er det inntil?

Skrevet

Høres ut som om du vil bli seende ut som en kule.

Du tror det ja.

Blir vel ikke det med høy hel og når toppen er oppi shortsen gjør det? Tenker ikke på en stor og vid topp, men en som bare skjuler magen litt.

Skrevet
Skrevet

Jeg ville droppet shorts og heller gått for kjole som sitter pent og stramt rett under bysten. Synes ikke "penshorts" høres ut som et flatterende plagg til kroppsformen din. Har selv lårgniss, til tross for at jeg er flere størrelser mindre enn deg, og det er utrolig irriterende når man må gå og dra shortsen ned hele tiden. Sjansen er stor for at du skulle ønske du hadde tatt på deg noe annet. Heller et kortere skjørt med litt tykke strømpebukser til da.

Skrevet

Shorts og punps blir nok bra :) Men jeg er litt usikker på om jeg ville ha stappet toppen nedi shortsen, da dette kanskje vil fremheve magestørrelsen? Tror jeg ville valgt en svart (evnt litt gjennsomsiktig) overdel som er ettersittende, men ikke stram. Og så noen smykker i freshe farger. F.eks et statementsmykke og noen kule armbånd. Du kan jo finne noen bilder av hvordan du tenker, så kanskje vi ka hjelpe mer?

Skrevet

Jeg ville droppet shorts og heller gått for kjole som sitter pent og stramt rett under bysten. Synes ikke "penshorts" høres ut som et flatterende plagg til kroppsformen din. Har selv lårgniss, til tross for at jeg er flere størrelser mindre enn deg, og det er utrolig irriterende når man må gå og dra shortsen ned hele tiden. Sjansen er stor for at du skulle ønske du hadde tatt på deg noe annet. Heller et kortere skjørt med litt tykke strømpebukser til da.

Jeg er liksom litt lei av å gå i kjole på fest.. Kunne tenke meg noe nytt :) Vil heller spare kjole til julebord o.l. igjen.

Har tenkt litt på skjørt, men hvordan type topp ville du hatt inntil da? Føler at jeg vil se større ut med en topp som er løs over kjolen.

Ja ser for meg at det kan bli litt irriterende å dra ned shortsen ofte.. Helt til man er full og glemmer det ;)

Skrevet

Shorts og punps blir nok bra :) Men jeg er litt usikker på om jeg ville ha stappet toppen nedi shortsen, da dette kanskje vil fremheve magestørrelsen? Tror jeg ville valgt en svart (evnt litt gjennsomsiktig) overdel som er ettersittende, men ikke stram. Og så noen smykker i freshe farger. F.eks et statementsmykke og noen kule armbånd. Du kan jo finne noen bilder av hvordan du tenker, så kanskje vi ka hjelpe mer?

Ja det hørtes litt fint ut.. Gjør jo ikke noe å ha toppen løs inntil shorts kanskje.

Skrevet

kjøp deg sånn hold inn truse på lindex litt dyre,men funker som bare det.De holder inn magen din og former kroppen.Har slike selv selvom jeg ikke er tykk,men de er fint å ha.Så bør du ha høye sko(hvis du klarer å gå i dem)Ikke shorts.Kanskje en slik kjole http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.plussizepatty.com/wp-content/uploads/2008/08/whitney-thompson-g.jpg&imgrefurl=http://www.plussizepatty.com/&usg=__uRclEyFqeAsXt3Y_RJSs0IGBd58=&h=475&w=290&sz=21&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=Sn_NGxZPKwW7LM:&tbnh=162&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dplus%2Bsize%2Bmodels%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26channel%3Ds%26biw%3D1116%26bih%3D488%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=501&ei=V8LSTNPhNoSBOsHwrMUP&oei=PcLSTLxGj-o58eaxlw8&esq=6&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=63&ty=59

med belte i livet og en bolero over?Ikke så mye utrikning hvis du har store pupper.

Jeg har faktisk en sånn hold inn greie. Ikke særlig behagelig å bruke, men kommer nok til å ta den på.

Belte i livet syns jeg gjør at jeg ser litt gravid ut.. spesielt når jeg sitter ;)

Men klarer å holde inn magen ganske bra også da :) Hehe...

Bruker ofte bolero inntil plaggene mine.

Skrevet

jeg har veldig tro på å kle seg etter kroppsfprmen.

jeg er veldig slank, men bruker ikke shorts fordi jeg har alt fettlageret rundt midjen. alle antar at siden jeg har slanke ben så ser jeg smashing ut i miniskjørt og shorts, men det stemmer altså ikke.

jeg passer best slike kjoler som var vist på google-link.

det handler ikke om at man er for stor eller ikke til et klesplagg, men om kroppsfasongen.

jeg personlig ville ikke brukt shorts uansett størrelse pga midjeforholdet, men om jeg skulle valgt en hadde jeg gått for en litt lengre klassisk shorts.

korte shorts gir veldig fort bare inntrykk av at alt i nærheten er mye større - og det tror jeg forsterker brystene også på en lite flatterende måte.

jeg synes derimot omslagskjoler og pencilkjoler er utrolig flott, spesielt på formfulle jenter med endel byste.

sikler etter å kunne bruke kjolene fra pin-up girl clothing :)

http://www.pinupgirlclothing.com/retrodresses.html

Gjest redstar
Skrevet

Jeg ville ivertfall ha droppen shortsen, det blir ikke noe bra.

Bruk heller en fin kjole som dem andre nevner, eller svart tights og en litt løs sexy topp:) Piff opp med noen smykker og en liten stilig veske:)

Linken ovenfor hadde mange råååå kjoler! (måtte du vise meg den:p hehe)

Skrevet

Jeg er liksom litt lei av å gå i kjole på fest.. Kunne tenke meg noe nytt :) Vil heller spare kjole til julebord o.l. igjen.

Har tenkt litt på skjørt, men hvordan type topp ville du hatt inntil da? Føler at jeg vil se større ut med en topp som er løs over kjolen.

Ja ser for meg at det kan bli litt irriterende å dra ned shortsen ofte.. Helt til man er full og glemmer det ;)

Du går selvsagt med shorts om det er det du vil ha på. Det er gøy å prøve noe nytt, og kanskje ser du til og med fin ut i det. Jeg tror ikke det kommer til å se fint ut, men det er bare min mening :)

Om du vil prøve noe nytt så kan du jo også velge skjørt, topper og tilbehør du vanligvis ikke ville brukt. F.eks synes jeg det er pent med en trang genser/topp (ikke voldsomt utringet) under et skjørt med høyt liv, gjerne med litt rund fasong (tenk moderat ballongskjørt) som skjuler magen. Lag på lag, rysjer osv - alt som kan skjule magen er bra her. Du kan også prøve pencil-skirt og en kortermet bluse, men da er det nok en fordel med hold-in undertøy/strømpebukse.

Skrevet

Jeg ville ivertfall ha droppen shortsen, det blir ikke noe bra.

Bruk heller en fin kjole som dem andre nevner, eller svart tights og en litt løs sexy topp:) Piff opp med noen smykker og en liten stilig veske:)

Linken ovenfor hadde mange råååå kjoler! (måtte du vise meg den:p hehe)

jeg vet!! :sur: passer ikke en eneste av dem med min fasong......venninna mi som veier ca 15 kilo mer(med vekten fordelt på strategiske plasser) er superflott i de. får nøye med med å beundre andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...