AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg er på jakt etter en stellematte/stellepute som skal passe oppå vaskemaskinen. Men jeg finner bare matter som er aaaaltfor lange (80 cm). Maskinen vår måler omtrent 60 x 60 cm, og jeg ville helst hatt noe som passet fint til denne størrelsen. Noen som vet om butikker ("fysiske" eller nettbutikker, begge deler er greit) hvor de kan ha noe slikt?
Dalmore Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Ikea har et enkelt et som er 62 cm langt og 36 cm bredt. Det ser helt ok ut, vet om flere venner som har små vaskemaskiner som har brukt det og er veldig fornøyde. Du får kjøpt et håndkletrekk til det, og kan selvfølgelig legge vanlige håndklær oppå. Koster bare 59,-! ... vi tenker å investere i 2-3 sånne, faktisk. En til vårt eget bad, et hos svigers og et hos mine foreldre. Kjedelig å pakke med seg for helgeturer, og til den prisen er det jo fint å slå til på flere!
SummerJoy Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ikea har. Så også at Jysk hadde fått inn noen kjempesøte.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Fant ikke noe på jysk sin nettside.. Men de har kanskje i butikken da.
CalidumCor Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Fant ikke noe på jysk sin nettside.. Men de har kanskje i butikken da. Ja de har i butikkene! Jeg har en derifra som passer perfekt på vaskemaskinen
Concertina Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 ...jeg har aldri sett så store stellematter som 80 cm jeg... På babyshop/barnas hus så har de hvertfall stellematter på rundt 60 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå