AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Noen som vet om det finner healer eller medium i Stavanger området? Jeg har prøvd å lete litt på nettet men synes det er vanskelig å finne. Hadde vert kjekt å høre fra dere som har vert hos dem også. Hvilke opplevelse hadde dere? Var det troverdig? Jeg tror det finnes mange som er falske der ute, der er litt derfor jeg er skeptisk til dem jeg finner på nettet også.
Visjon Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Susanne Ertsland *Tusen lysende hilsener fra* Visjon
Gjest VinglePetter Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg tror det finnes mange som er falske der ute, der er litt derfor jeg er skeptisk til dem jeg finner på nettet også. Hei. Kan du først gi oss en beskrivelse på en ekte healer? Og forskjellen mellom en ekte og en falsk?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg har ikke sååå mye peiling på hva som er ekte og falsk healer. Eter hva jeg har hørt så er det mange som bare "later som". De sier bare generelle ting som kan gjellde hvem som helst ol. Jeg tror ikke at det er slik at alle som kaller seg for healer eller klarsynt har evnene. Så det jeg er ute etter er de som har evnene da. Jeg er ikke så flink å forklare.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Susanne Ertsland *Tusen lysende hilsener fra* Visjon Sjekket ut siden hennes, men der var det ikke mulig å bestille time på lang tid pga permisjon og ventelister
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Susanne e utrolig dyktig, men det finnes mange andre flinke også i området. Søk opp Siwi senteret. Hvis de ikke kan hjelpe, vi de garantert anbefale deg en dyktig healer i området.
Cata Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Mener Monica Hopland skal holde til i Stavangerområdet. Har ikke førstehånds erfaring, men leste om henne i et ukeblad for en tid siden.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Mette Høyland er en annen dyktig healer i Stavangerområdet, holder vel til på Bryne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå