Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finner healer eller medium i Stavanger området?

Jeg har prøvd å lete litt på nettet men synes det er vanskelig å finne. Hadde vert kjekt å høre fra dere som har vert hos dem også. Hvilke opplevelse hadde dere? Var det troverdig?

Jeg tror det finnes mange som er falske der ute, der er litt derfor jeg er skeptisk til dem jeg finner på nettet også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Susanne Ertsland

*Tusen lysende hilsener fra*

:sol: Visjon :sol:

Gjest VinglePetter
Skrevet

Jeg tror det finnes mange som er falske der ute, der er litt derfor jeg er skeptisk til dem jeg finner på nettet også.

Hei. Kan du først gi oss en beskrivelse på en ekte healer? Og forskjellen mellom en ekte og en falsk?

Skrevet

Jeg har ikke sååå mye peiling på hva som er ekte og falsk healer.

Eter hva jeg har hørt så er det mange som bare "later som". De sier bare generelle ting som kan gjellde hvem som helst ol. Jeg tror ikke at det er slik at alle som kaller seg for healer eller klarsynt har evnene.

Så det jeg er ute etter er de som har evnene da. Jeg er ikke så flink å forklare.

Skrevet

Susanne Ertsland

*Tusen lysende hilsener fra*

:sol: Visjon :sol:

Sjekket ut siden hennes, men der var det ikke mulig å bestille time på lang tid pga permisjon og ventelister :sukk:

• 2 uker senere...
Skrevet

Susanne e utrolig dyktig, men det finnes mange andre flinke også i området. Søk opp Siwi senteret. Hvis de ikke kan hjelpe, vi de garantert anbefale deg en dyktig healer i området. :)

Skrevet

Mener Monica Hopland skal holde til i Stavangerområdet. Har ikke førstehånds erfaring, men leste om henne i et ukeblad for en tid siden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mette Høyland er en annen dyktig healer i Stavangerområdet, holder vel til på Bryne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...