Capricorn Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Er det noen som har prøvd Kundalini-yoga? Har lest litt om det og syns det virket interessant. Er det stor forskjell fra vanlig yoga? Syns også det er vanskelig å finne instruktører på det. Nærmeste er Oslo.
Gjest MooCow Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Forskjellig? Det kommer an på hva du mener med vanlig yoga. Jeg har en dvd, denne, og vil si det er mer fokus på meditasjon og ikke så anstrengende som Ashtanga yoga for eksempel. Veldig bra for å løse opp spenninger i rygg og nakke.
Capricorn Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg har hele tiden trent Sivananda Yoga. Leste at Kundalini-yoga var mye mer meditasjon. Derfor lurte jeg på om øvelsene var veldig forskellig fra det jeg er vant til.
Suzy Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg forsøkte kundaliniyoga på en yogafestivalog det var behagelig, men altfor stille for meg i lengden - og litt for mye hokus-pokus i tillegg
Capricorn Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg forsøkte kundaliniyoga på en yogafestivalog det var behagelig, men altfor stille for meg i lengden - og litt for mye hokus-pokus i tillegg Har lest masse rart om det. Noen steder står det at man ikke skal gjøre det alene og at man kan få sammenbrudd osv. Andre steder er det ikke så voldsomt, men allikevel litt mystisk. Ikke så rart man blir nyskjerrig da Har bare postitivt å si om det jeg trener nå, men kunne tenkt meg å prøvd ut andre yogaformer også.
Suzy Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Jeg vil anefale deg å melde deg på en yogafestival, for der får du forsøkt litt av hvert altså Veldig nyttig og morsomt - og det overbeviste i allefall meg om at jeg hadde funnet rett form for yoga- for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå