Gå til innhold

Forberede seg til analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg skal ha analsex på fredag og lurte på om noen har noen tips til hvordan en dame kan forberede seg til det. Vil jo helst at det skal gå så smooth som mulig og at det skal bli bra for oss begge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruk klystèr i dusjen, få renset så godt som mulig i rumpa, vask deg utrolig nøye.

Bruk glidemiddel eller spytt rundt og/eller i rumpehullet før han stikker inn snoppen.

Have fun :)

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet

Bruk klystèr i dusjen, få renset så godt som mulig i rumpa, vask deg utrolig nøye.

Bruk glidemiddel eller spytt rundt og/eller i rumpehullet før han stikker inn snoppen.

Have fun :)

Å, tusen takk for kjapt svar!

Det var vel det med klyster jeg lurte på om jeg skulle ta, men (huff, kleint emne *ler*) har ikke gjort det før så, ta det tidlig på dagen da kansje? Litt redd klysteret skal få litt ekstrafunk når vi gjør det :-P

I will have fun! Hope you get some too ;-)

Skrevet

Jeg ville nok ikke gjort det så tidlig på dagen - eller veldig mange timer før. Et par timer kanskje. Prøv å få ut alt av vann som eventuelt er oppi der. Da skal det ikke kommer ut noe altså ;)

Skrevet

Viktig å varme veldig godt opp først. Gjerne med en finger først. Og ta det rolig, veldig rolig, og i ditt tempo. Veldig viktig å slappe godt av :)

Skrevet

Hjertelig tusen altså!

Det er ikke første gangen for meg da, har hatt endel analsex før, men det er første gangen for ham og første gangen for oss, så jeg vil gjøre mitt for at det blir en optimalt bra opplevelse.

Skrevet

Av erfaring så er det lurt å ikke snakke om analsex på forhånd til han. Det kan stresse og føles som en planlagt teknikk, og da kan det bli vanskelig å få den riktige piffen på det man driver med. Dette varier nok sikkert fra person til person.

Skrevet

Men er det en god idè å bruke klyster i dusjen da?

Hvordan fungerer det egentlig?

Jeh trodde det var avføringsmiddel, og jeg vil helst ikke bæsje i dusjen :sjenert:

Skrevet

Du trenger ikke bruke klyster. Kjøp et slikt sett til å rense ørene med, med en slik ballong til å sprute vann inn i ørene.

Så bruker du lunkent vann i ballongen og spruter opp der. Gjentas til det bare er rent vann som kommer ut. Jeg gjør det rundt 3 timer før, slik at jeg er sikker på at alt er klart.

Etter det jeg har lest, er lunkent rent vann mye mer skånsom mot slimhinnene enn det klyster er (spesielt om dette gjøres ganske ofte).

Skrevet

Glemte å si at jeg sitter på do når jeg bruker vannet. Kunne ikke tenke meg å gjøre det i dusjen!

Så tar jeg en dusj og vasker meg godt når jeg er ferdig.

Vi har analsex flere ganger i uken, og jeg har aldri opplevd uhell med denne metoden.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg vet jeg skal ha analsex på fredag og lurte på om noen har noen tips til hvordan en dame kan forberede seg til det. Vil jo helst at det skal gå så smooth som mulig og at det skal bli bra for oss begge.

Gutt jeg, det er viktig å skylle med vann en stund før du skal ha det, du må ikke bruke avøringsmidler, kanskje vært på do på forhånd sammen med skylling! Bra å bruke tid og mye glidemidler, når du har vendt deg til det, tror jeg du syns det er superdigg:) Selv har jeg og dama mye analsex, der både jeg å dama penitrerer hverandre:) Bli pult av dama med strap on gir meg så sinnsyke orgasmer at jeg nesten dauer:)

Anbefales:)

Skrevet

Å, tusen takk for godt råd angående den ballongen, høres bedre ut enn klyster, jeg tar den!

Tror ikke det er noe problem at vi har snakket om det på forhånd, han spurte bare om jeg ville det, og det vil jeg jo :rødme:

Skrevet

Selv har jeg og dama mye analsex, der både jeg å dama penitrerer hverandre:) Bli pult av dama med strap on gir meg så sinnsyke orgasmer at jeg nesten dauer:)

Anbefales:)

Hihi, det er andre helgen sammen, tror strap on blir for voldsomt all den tid han er skeptisk til en finger jeg vil lirke inn. Jeg skal dog prøve, penetrere han sakte, men det kan ta noen uker :fnise:

Du, gutt, hvilken stilling er best for deg analt, når du penetrerer?

Tusen takk alle sammen for kjempegod hjelp!

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg ødela meg litt ved å bruke for mye klyster, så nå bruker jeg analdusj (fås kjøpt på sexbutikker).

Etter du har tømt deg, sprøyter du LITT vann inn i analen og spruter ut igjen. Gjenta dette helt til du er 100% tømt og vannet som kommer ut er blankt og ikke brunt.

LYKKE TIL!

Kos dere max! :sengekos:

Skrevet

En helt annen jente som svarer her. Det tipset med ballongen var jo genialt! Skal snart ha med meg to gutter i senga, greit det er rent oppi der da hehe..

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva er klyster? :sjenert:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hihi, det er andre helgen sammen, tror strap on blir for voldsomt all den tid han er skeptisk til en finger jeg vil lirke inn. Jeg skal dog prøve, penetrere han sakte, men det kan ta noen uker :fnise:

Du, gutt, hvilken stilling er best for deg analt, når du penetrerer?

Tusen takk alle sammen for kjempegod hjelp!

Vi digger å ta og bli tatt i de samme stillingene begge to, pga at analen på gutter og jenter, er gansk likt oppbygd anatomisk og har lik retning, hvis du skjønner.

Tre stillinger er digge og liker å variere de:

1. Doggy, digg for da får den som puler god tilgang til klitoris hos dama og pikken mi:)

2. Den som blir pult ligger på ryggen med pute under rumpa/ryggen og med beina over skuldrene, får så god tilgang på analen og sklir så godt inn og for meg treffes g-punktet og for dama, innersiden av klitoris! Dette får oss til å riste og hyle som gale, spesielt når orgasmene kommer:) hehe. Digg å bli tatt og ta dama sånt på bordet:) hehe

3. Liker også å ligge på siden bak hverandre og pule inn i analen bakfra, er nesten like digg som å ligge på ryggen.

Kos deg masse, håper dette funker for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...