AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra, og hvorfor flyttet du akkurat da?
JP86 Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 jeg var 21 og ble samboer med kjæresten min, han også flyttet hjemmefra da og var 25 år.
Tinio Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg flyttet det året jeg fylte 17 fordi jeg ikke orket å reise over 3 timer til og fra skolen tilsammen hver dag.
Gjest Spinell Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg flyttet på hybel da jeg var 19 fordi jeg begynte å studere langt hjemmefra. Bodde hjemme hos foreldrene mine i alle ferier og var folkeregistrert der fram til studietiden var over og jeg fikk fast jobb.
Gjest Hege Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Eg flyttet hjemme fra da eg fylte 18, fordi jobben som eg begynte i lære i var langt unna
Arkana Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Jeg var 19 og flyttet (til England) for å studere.
LaCrouX Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg flytter mest sansynelig nå neste år, etter 10endeklasse, som 16åring. Broren min gjorde det samme. (For å gå skole selvfølgelig. Han gikk en linje der hele klassen var mennesker fra hele landet, rundt 4 timer kjøretur, jeg skal bare flytte rundt 1t++ min bort.) Endret 4. november 2010 av LaCrouX
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Jeg flytta hjemmefra to uker før jeg fylte 20, fordi jeg følte tida var moden. Det føltes liksom feil å skulle bo hos mamma og pappa når jeg ikke lenger var tenåring. Men jeg flyttet tilbake til dem i en periode på nesten et år noen år senere, pga vanskelig situasjon mellom studier og ingen rett på dagpenger osv.
mekaniker babe Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 Jeg flyttet hjemmefra når jeg var 17 år. flyttet sammen med kjæresten min. Grunnen var vel egentlig at det var nærmere skolen.
Gjest Iah Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Jeg flyttet ut som 19-åring, rett etter at jeg var ferdig på VGS. Flyttet fordi jeg følte et enormt behov for å stå på egne bein. Jobbet et par år etter VGS, før jeg startet med studier.
Gjest Cupcakes Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 jeg flyttet egentlig mer eller mindre ut når jeg var blitt 18 og hadde lapen og bil, grunnen til det var at jeg ikke orket å veksle på 3 hjem og jobb, ble da til at jeg tilbrakte mest tid i leiligheten til han som nå er min samboer. flyttet offisielt ikke ut før jeg var 19, og da flyttet jeg sammen min samboeren min i en leilighet vi kjøpte sammen.
Miss Muffet Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 1. gang jeg flyttet hjemmefra var jeg 16 år, da bodde jeg på hybel noen måneder. Så flyttet jeg hjem igjen og jobbet et år. Da jeg flyttet permanent, var jeg 17 år.
sunnyside Skrevet 4. november 2010 #13 Skrevet 4. november 2010 Flyttet ut da jeg var 16, etter første året på vgs. Hadde bare lyst til å komme meg bort fra hjemplassen, og få litt flere muligheter når det gjaldt fag på skolen og lignende.
Gjest Raindrops Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Flyttet ut da jeg var 15 for å bo nærmere skolen (vgs).
Aubree Skrevet 4. november 2010 #16 Skrevet 4. november 2010 Flyttet da jeg var 15 for å gå på skole. Kommer fra en bitteliten plass, så måtte flytte til nærmeste by for å gå vgs.. Lå bare en time unna, men er glad det ikke var noen mulighet for å pendle, for det hadde jeg ikke gidda Gikk ingen skolebusser, og var generelt dårlig busstilbud ellers..
Gjest redstar Skrevet 4. november 2010 #17 Skrevet 4. november 2010 16 år. På dette tidspunktet passet det at jeg flyttet ut pga mange ting, men jeg har flytta hjem igjen 2ganger etter dette men kun i mindre perioder som 1mnd og 2 mnd....
litle_my Skrevet 4. november 2010 #18 Skrevet 4. november 2010 Hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra, og hvorfor flyttet du akkurat da? Var 19 (rett etter vgs) og flyttet på hybel for å studere. I ettertid har jeg tenkt på at det egentlig ikke var langt å dagpendle, men "alle" gjorde det slik. Og jeg er glad for det! Jeg stortrivdes med hybeltilværelse. *lengte*
Sunniva81 Skrevet 4. november 2010 #19 Skrevet 4. november 2010 Flyttet på hybel da jeg var 15 år go skulle begynne på vgs
Gjest Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #20 Skrevet 4. november 2010 16 år, når jeg skulle starte vgs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå