Nora O Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Ja, hvor ser dere serier og filmer på internett?
bananbra Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg bruker ikke ulovlige kilder, men streamer en del fra NRK og TV3s nettsider. Der er det både gratis og god kvalitet. På NRK er det ofte mange spennende dokumentarer, både norske og utenlandske, samt en del ålreite underholdningsserier. TV3 bruker jeg mest til guilty pleasures/trash-TV som Robinson-ekspedisjonen og Paradise Hotel. For amerikanske serier er jeg egentlig ikke sikker på hvordan sånt fungerer, jeg vet det finnes en del sider som surfthechannel.com og Netflix, men hvor lovlig sånt er har jeg ikke peiling på. Jeg vet ikke om de funker utenfor USA heller, egentlig. Jeg pleier å kjøpe TV-serier på DVD eller blu-ray fra play.com eller Platekompaniet, det er både billig og fullstendig lovlig, i tillegg til at man er sikret kvalitet. 1
Anglofil Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Bruker mest svensk TV3, norsk TV3 og NRK nett-tv. Mvh Yvonne 1
Nora O Skrevet 5. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2010 tusen takk, glemte å søke på google først
Quasis Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 (endret) www.sidereel.com www.tv-links.eu Endret 5. november 2010 av Quasis
Perelandra Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Jeg ser først og fremst på NRK nett-TV. Synes det er mye bra og variert der.
Gjest Bella_ Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 kan man se på 5 på nettet noen steder?
Inx Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Jeg laster ned noen serier som jeg følger med på som enten ikke går på de tidspunkt jeg vil se dem på eller ikke sendes på de kanaler jeg har.. Som regel er det en kombinasjon. Filmer laster jeg ned også forøvrig, stort sett fordi jeg ikke gidder å drasse kroppen på kino for enhver film jeg tror kan være interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå