maipai Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Skal lage en adventskalender til en jente på 13, men skal helst ikke overstige 200 kroner. Hva i alle dager skal jeg fylle den med? 13åringer er jo litt krevende. Hjelp?
Tuline Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hei Hva tenker du å ha i kalenderen da? Hvis du vil ha minst mulig godteri, tror jeg du vil få litt problemer å holde deg til rundt 200,- uten da å bare kjøpe smånips som ikke holder så god kvalitet. Hvilken type jente er hun da? Det er også avgjørende. Hårstrikk og slik får du billig på H&M. Der kan du også kjøpe slike 3-5 pakninger med litt stilige sokker/truser. Disse kan du dele opp og gi et/en pr dag. Liker hun scrapbooking? i så fall har de sett med mykje forskjellige ark og slikt i på Nille til rundt en 50-lapp mener jeg, denne kan da også fordeles på flere dager. Du kan gi henne lapper der det f.eks står at: "I dag skal vi bake pepperkaker (eller noe annet)!" Ellers har jeg ikke så mange forslag. Men håper du fikk noen tips her.
maipai Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2010 Hun er ikke veldig glad i godteri, merkelig nok! Hobbyene er fotball og håndball, der hun har alt av utstyr. Hun er litt guttejente av seg. Likte den sokke/truse idéen
Matrone Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Hobbyene er fotball og håndball, Fotballkort eller noe da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå