Tusseline Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har hørt tonnevis av positive tilbakemeldinger når det gjeler Nudi-buksene. Hva er din erfaring? Og ja, hvor selges de?
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Mine favoritt jeans er Nudie jeans. Mine heter Low Flare Glenn. Nudie var visstnok et svensk merke på søttitallet som nå har startet opp igjen. Jeg har sett cordfløyelsbukser og jeans, t-shorter og gensere fra Nudie. Jeg kjøpte mine bukser på Retro i Trondheim i Oslo selges de blant annet i kjelleren i Tatlerbygget i Bogstadveien.
lizzy x Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 aldri hørt om det ,men hørtes kule ut.Mulig å få tak i stavanger?
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #6 Skrevet 11. oktober 2003 aldri hørt om det ' date='men hørtes kule ut.Mulig å få tak i stavanger?[/quote'] Her kan dere lese mer om Nudie jeans: http://www.nudiejeans.com/ og under "storefinder" ser du at de selger Nudie jeans på Abstinenz, Carlings Arkaden og Carlings i Kirkegt i Stavanger.
Tusseline Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2003 Takk for link, Junebug! *sjekker nøye ut*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå