Tryxa Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg og faren mim har et veldig problematisk forhold. Dette har vi hatt siden han og moren min skilte seg. Jeg har gått på samtaler hos BUP, barnevern og alle som det går ann å snakke med - men jeg får ikke noe igjen for det. Ingenting hjelper. Det hjelper heller ikke å snakke med han. Idag er jeg borte fra skolen, fordi jeg er sjuk. Han klikka helt, å sa han skulle ringe skolen å si at jeg ikke er sjuk. Også skulle han ringe til legen, fordi jeg hadde fått "adferdsproblemer over natta", fordi jeg er sjuk. Ikke at jeg ble sint eller noen ting, men siden jeg plutselig var sjuk, så hadde jeg visst adferdsproblemer. Derfor vil han ta en test på om jeg bruker NARKOTIKA. Dette irriterer meg sjukt, for er det noe jeg virkelig hater, så er det all forskjellig narkotika! ;Men det jeg da lurer på, jeg var på fest i helga -der det var noen som røyka hasj. Da jeg fant ut at det var det de røykte, noe de hadde gjort forran nesa mi en stund - dro jeg. Vil de finne spor etter narkotika i meg, ettersom jeg har vært i samme rom som noen som har røkt det?
hufsa! Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Heia,kan sje men da er verdien så lav at de ser at du ikke har røykt og neste gang du blir testa er det enda lavere eller vekk fra systemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå