Gå til innhold

PCA skin

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Idag var jeg innom en hudpleiesalong og fikk anbefalt flere produkter, blant annet fuktighetskrem, serum for ekstra fukt og peeling, i merket PCA. Det var veldig dyre produkter, så jeg endte med å kun kjøpe fuktighetskremen.

Men, jeg har aldri hørt om dette merket før, og nå har jeg begynt å lure.. Er det noen som har vært borti dette merket før? Hva er i så fall erfaringene med det?

Hun som hjalp meg virket veldig flink og sånn, og hun krysset av i katalogen til PCA hvilke produkt hun hadde ment jeg kunne kjøpe, men jeg syns ikke det stemmer helt med hva hun kalte produktene, så... blir jo litt usikker da...

Noen som har erfaringer med dette merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer like mye på dette som deg, tror ikke PCA er så kjent ennå. Men hvor mye betalte du for den fuktighetskremen? Og hvilken har du?

Jeg har sett på produktene på Pretty Skin 4 Less og ble overrasket over prisen, de var mye rimligere enn Jan Marini og det er en av grunnene til at jeg fikk øyene opp for denne serien.

Jeg sendte mail til en norsk side om PCA Skin og spurte litt forskjellig, men har ikke fått svar ennå...! :sukk:

Tror jeg uansett kommer til å prøve meg på denne serien etterhvert som jeg går tom for JM.

Skrevet (endret)

Hei Lilandry!

Kremen heter "protecting hydrator spf 30", og kostet 599 kroner. Det er kanskje ikke så dyrt, men det er veldig dyrt når jeg kun lever på lånekassepenger...

Tror jeg skal ta turen innom Pretty Skin 4 Less og se der, kjempedumt spørsmål fra en novise når det kommer til kosmetikk og netthandel; når man handler på butikkene, og ikke sider som f. eks ebay, er det alltid ekte produkter da? :sjenert:

Edit: her er den kremen jeg har kjøpt: http://www.pcaskin.com/ppp.aspx?cid=1&sid=3&pid=9

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg kjøper så og si alt av hudpleie på nettet, netbutikker og Ebay.

Selvfølgelig kan man aldri være 100 % sikker på ektheten, men når jeg kjøper i de kjente nettbutikkene og Ebay-selgere med høy feedback føler jeg meg egentlig relativt trygg.

Det er veldig mange som handle på Pretty Skin 4 Less, så jeg tror dette er ganske safe.

Skrevet

Jeg har bestilt MYE fra Pretty Skin 4 Less, jeg anbefaler siden på det varmeste. De har veldig god kundeservice.

Tittet nettopp på kremen din, på PS4L koster den ca. 179,- NOK! Det er en meget stor prisforskjell, itillegg kommer den under 200,- så du slipper å tenke på at den blir stoppet. Jeg vet at de skriver ned verdien dersom du handler over, men jeg har dessverre opplevd at den har blitt stoppet.

Skrevet

179!!!!!! :kjefte:

Så dumt at jeg åpnet tuben og prøvde den idag da...

Da blir det nok Pretty Skin 4 Less heretter! Takk for tips om den forresten :jepp:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Idag var jeg innom en hudpleiesalong og fikk anbefalt flere produkter, blant annet fuktighetskrem, serum for ekstra fukt og peeling, i merket PCA. Det var veldig dyre produkter, så jeg endte med å kun kjøpe fuktighetskremen.

Men, jeg har aldri hørt om dette merket før, og nå har jeg begynt å lure.. Er det noen som har vært borti dette merket før? Hva er i så fall erfaringene med det?

Hun som hjalp meg virket veldig flink og sånn, og hun krysset av i katalogen til PCA hvilke produkt hun hadde ment jeg kunne kjøpe, men jeg syns ikke det stemmer helt med hva hun kalte produktene, så... blir jo litt usikker da...

Noen som har erfaringer med dette merket?

Jeg kjøpte også noen PCA Skin-produkter for noen måneder siden etter sterke anbefalninger, og jeg er knallfornøyd!:) Hvis du vil lese mer om hva jeg mener kan du lese HER og HER :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen som vet hvor man får kjøpt dette merket i Trondheim? Virker veldig bra!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tråden ryddet for reklame

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...