Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale produkter som dekker mørke ringer under øynene? Jeg har sett mange her sverger til Magic Concealer, men den er ikke i nærheten av å dekke tilstrekkelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg så på et eller annet program på tv, der en make-up artist enkelt nok sa at har du mørke ringer, så har du mørke ringer. Man burde ikke strebe etter å få dem til å forsvinne med sminke, fordi da blir det veldig lett for mye.

Jeg har selv mørke ringer under øynene, og har enda til gode å finne en concealer som faktisk fungerer, uten at jeg tar på alt for mye til at det blir pent uansett. Men jeg fortsetter å lete, håper det dukker opp noen gode tips her :)

Skrevet

Det er store forskjeller der ute. Mitt tips er å ikke gå for "tryllestaver", disse er for tynne i konsistensen til å dekke. Gå for tykkere consealere i krukkeform, disse gir bedre dekkevne. Invester gjerne i to farger, en til å nøytralisere ringene og en til å lysne området.

Om du googler vil du finne maaaaange tips, både gode og dårlige, men jeg har egentlig ikke noe bedre tips enn å lete videre. Se på før og etter bilder og les rewievs!

Skrevet

Er det noen som kan anbefale produkter som dekker mørke ringer under øynene? Jeg har sett mange her sverger til Magic Concealer, men den er ikke i nærheten av å dekke tilstrekkelig.

Jeg vil sterkt anbefale concealerne til Ben Nye, de dekker fantastisk uten å føles klissete, og er ikke så dyre heller. Jeg bruker Ben Nye concealer wheel, som inneholder ulike nyanser til å dekke over ulik diskolerasjon. Ben Nye er et profesjonelt merke som brukes i film og teater. De har til og med concealere til å dekke over tatoveringer med :)

http://www.stageandtheatermakeup.com/bnnc.htm

Ben Nye produkter fåes kjøpt på Visage ved Youngstorget i Oslo, eller på nettet hvis du ikke bor i Oslo

Skrevet

Buhu, jeg sliter med det samme selv :( Fikk to nye concealere i posten igår som jeg gleder meg til å teste :D Håper håper håper håper ihvertfall en av de duger! Jeg vil så gjerne finne min favoritt concealer!! :)

- Y

Skrevet

Hei

Her er en liten guide fra minmote om hvordan sminke bort mørke ringer, håper den kan være til hjelp. Slik jeg forstår det så trenger man mer enn en concealer til å bli kvitt mørke ringer. Sliter med mørke ringer selv i tillegg til at huden under øynene kan bli "posete". Det hjelper litt med concealer, men klarer ikke å fjerne de helt.

http://minmote.no/index.php/2009/06/slik-fjerner-du-m%C3%B8rke-ringer-under-%C3%B8ynene/

Skrevet

Jeg bruker Glo Minerals undereye concealer og er igrunnen fornøyd med den :) Hender jeg bruker litt highlighter også (slik som linken til Nebel tipser om). HildeChristina har teste den her.

Tror jeg må innom Visage en dag og se på Ben Nye concealer...

Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale concealerne til Ben Nye, de dekker fantastisk uten å føles klissete, og er ikke så dyre heller. Jeg bruker Ben Nye concealer wheel, som inneholder ulike nyanser til å dekke over ulik diskolerasjon. Ben Nye er et profesjonelt merke som brukes i film og teater. De har til og med concealere til å dekke over tatoveringer med :)

http://www.stageandtheatermakeup.com/bnnc.htm

Ben Nye produkter fåes kjøpt på Visage ved Youngstorget i Oslo, eller på nettet hvis du ikke bor i Oslo

Så den blir ikke kakete? Antar det er snakk om ganske heavye saker ettersom det er film og teatersminke.

Skrevet

Jeg så på et eller annet program på tv, der en make-up artist enkelt nok sa at har du mørke ringer, så har du mørke ringer. Man burde ikke strebe etter å få dem til å forsvinne med sminke, fordi da blir det veldig lett for mye.

Jo jeg ser den. Det er veldig lett å stå ved speilet og lasse på i håp om at man skal få bort misfargingen, og dermed ende opp med en masse concealer som kaker seg under øynene i stedet. Men det er ikke noe moro å bli møtt av et par pandaøyne i speilet hver morra heller:-)

Skrevet

Så den blir ikke kakete? Antar det er snakk om ganske heavye saker ettersom det er film og teatersminke.

Den blir nok kakete hvis du tar på for mye. Men concealeren er såpass pimentert at du kun trenger en liten mengde for å skjule mørke ringer.

Ben Nye er den mest pigmenterte concealeren jeg har prøvd, dekker bedre enn de flytende concealeren fra Clinique, MAC og Dior som jeg har prøvd. Disse flytende concealerne har jeg opplevd at fort kan bli kakete ettersom det ikke er like lett å beregne mengde

Skrevet

Har hørt veldig mye fint om concealerene til Makeup Store og Too Faced. Har selv en fra benefit nå, men den er jeg ærlig talt ikke veldig fornøyd med.

Husk forresten at resultatet blir bedre og holder lenger dersom man 'setter' concealeren med et pudder, enten spesialpuddere som Powderflage fra Benefit, eller bare mineralpudderet ditt.

Skrevet

Hva er det for noe tull, også fra en makeup artist? Hvis det virkelig var sånn, så ville ikke makeupartister hatt noe jobb :gjeiper:, "jaja, har du små øyne, mørke ringer, ingen øyenbryn, ikke noe å gjøre med det" :fnise:

Skrevet

Jeg anbefaler å se videoen til nurberxo på youtube, hun er veldig pen, men har de mørkeste ringene jeg noen gang ha sett, fra naturens side! Hun har lagt ut en video (modig gjort!) hvor hun viser hvordan hun egentlig ser ut, uten makeup. Også link til enda en video fra henne,

Hun anbefaler blant annet Maybelline Dream Mousse Concealer der. Tror man kan stole på henne hva det gjelder mørke ringer, videone viser jo gigantisk forskjell før og etter, så hun vet hva hun gjør. :)

jeg selv har ikke så mørke ringer, jeg bruker illuminating concealer fra clinique, og det er nok for meg. Liker den illuminerende effekt av concealeren, får meg til å se mer våken ut. :)

Skrevet

Jeg anbefaler å se videoen til nurberxo på youtube, hun er veldig pen, men har de mørkeste ringene jeg noen gang ha sett, fra naturens side! Hun har lagt ut en video (modig gjort!) hvor hun viser hvordan hun egentlig ser ut, uten makeup. Også link til enda en video fra henne,

Hun anbefaler blant annet Maybelline Dream Mousse Concealer der. Tror man kan stole på henne hva det gjelder mørke ringer, videone viser jo gigantisk forskjell før og etter, så hun vet hva hun gjør. :)

jeg selv har ikke så mørke ringer, jeg bruker illuminating concealer fra clinique, og det er nok for meg. Liker den illuminerende effekt av concealeren, får meg til å se mer våken ut. :)

Bra tips fra denne videoen: å bruke "fillers" (f.eks Smashbox filter pen) slik at concealern ikke legger seg i rynkene... det må jeg sannelig prøve :jepp:

Skrevet

Utrolig bra side. Tusen takk for anbefaling ;) Blir veldig inspirert av slike sider :):):)

Skrevet

Ja, nurberxo er kjempeflink og ikke minst utrolig vakker! Hun er min ny favoritt på youtube. :)

Skrevet

Dere, jeg har en gladnyhet :D:D:D Jeg har funnet min favoritt concealer :D:D:D De som vil kan lese omtalen her.

Jeg er overlykkelig, endelig liksom. Har vært en lang og slitsom kamp, men jeg fikk noe godt ut av det :D:D

- Y

Skrevet

Ja, nurberxo er kjempeflink og ikke minst utrolig vakker! Hun er min ny favoritt på youtube. :)

Helt enig! :D Jeg var på jakt etter en dyktig sminkeaddict :gjeiper:, så din anbefaling var midt i blinken :) Hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...