Lyra Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Komenterte facebookstatusen til en veninne som hun har lagt inn via iphone, men den forsvant da for mitt åsyn.... Jeg vet den fortsatt er der, for jeg får stadig opp varsler om at hun og andre også har kommentert statusen. Men disse ser ikke jeg, noen som vet hvorfor? Trykker jeg på statusen får jeg kun opp den og resten av siden er blank, får opp profilen på normal måte, men da kun med statusen uten kommentarer. Har prøvd å logge av og på igjen uten resultat. Noen som kan hjelpe?
Gjest idakaroline Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Har du selv iPhone som du er på Facebook med? Jeg hadde samme problemet før idag, men da jeg gikk inn på AppStore, så jeg plutselig at det var en oppdatering på Facebook. Jeg prøvde å oppdatere, men det funket ikke. Vet at flere av vennene mine har hatt samme problemet idag.
Lyra Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2010 Nei, jeg har ikke iphone, bruker pc.
Gjest idakaroline Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Hmmm, nei, da vet jeg desverre ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå