Maxine Grey Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Kjære alle gjester. De fleste synes det er hyggelig med besøk. Men gjester som kommer inn og breier seg og slenger dritt til andre vil vi ha oss frabedt. Finn dere noe annet å gjøre. Kan ikke dere som synes at bryllupsforberedelser er overfladsik og tullete finne dere noe annet å lese. Jeg blir så dritt lei alle de sure kommentarene fra dere! Hva f..... vet dere om om de som er inne i forumet? Jeg priser meg og min familie lykkelig som har hatt et forestående bryllup og en gledelig begivenhet å tenke på i den svarteste vinteren vi har gjennomlevd. Men jeg liker ikke alltid å fortelle alt om meg selv. Det betyr IKKE at jeg er en overfladisk person som bare diller i min egen verden. Hold dere unna - dere vet INGEN TING!!!
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 Hm..... noen er på krigsstien her......... Men jeg skjønner det godt, jeg har vært rimelig lei enkelte gjester her inne selv...... men det har dere vel kanskje forståelse for...... Dette stedet er bare en forsvinnende liten del av meg og mitt liv, så å påstå at det eneste jeg har i hodet er bryllup og at livet mitt blir ødelagt etter bryllupet vårt er vel å ta litt hardt i kanskje..... Så full applaus til moderen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå