Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat begynt å få øynene opp for negl-lakk, men jeg klarer ikke å legge det pent og jeg griser veldig mye rundt neglen som er vanskelig å få bort på en pen måte.

Noen negl-lakk eksperter her? Noe produkter/redskaper jeg burde ha?

Har kjøpt baselakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser prom perfect venniner av typen min som alltid har perfekt hår, sminke og negler. Hvis du støtter på dem og de har glemt å fullføre negle prosjektet sitt så ser de ut som de bare dyppa hendene i ett spann med neglelakk. De sier de piller bort restene med q-tip og fjerner. Så øvelse gjør mester ?

Skrevet

Jeg har akkurat begynt å få øynene opp for negl-lakk, men jeg klarer ikke å legge det pent og jeg griser veldig mye rundt neglen som er vanskelig å få bort på en pen måte.

Noen negl-lakk eksperter her? Noe produkter/redskaper jeg burde ha?

Har kjøpt baselakk.

Base er et must. Livet mitt ble så mye enklere etter at jeg begynte å bruke base :D Hvis du får veldig mye neglelakk rundt neglene, bør du dyppe en q-tips i aceton og fjerne det forsiktig. Ikke glem overlakk, det opplever jeg holder neglelakken min fin enda lenger :D

- Y

Skrevet

Første pri for å få fine lekkerte negler er å fjerne neglebånd, kjøp utstyr til å dytte opp negleband og til å klippe dem.

Bruk også en orangepinne el til å fjerne lakk som evt kommer utenfor med en gang. Korriger og fjern lakk som har kommet utenfor med en pensel.

Sally hansen har gode produkter, kjøper det på lindex. En god overlakk gjør hele forskjellen synes jeg.

Skrevet

Ha høvelig pene negler fra før av - dvs. buff dem jevnt en sjelden gang, fil dem forsiktig, mykne opp og dytt unna neglebånd.. denslags. Jo penere jo bedre forutsetninger. :) Prøv også lakker av ulike merker, jeg får som regel aldri lakk utenom på fingrene, men enkelte typer lakk er bare et lite helvete på flaske. Og finn mellomtingen på hvor mye lakk som trenges, du skal ikke dra lakken på, den skal males på, men ikke så mye lakk at det blir store klumper. God baselakk holder også på fargen og gjør det hele enklere. :) Og god tid og godt lys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...