Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hørte at skulle du ha krystaller mot diverse plager i livet, så kunne du ikke kjøpe et vanlig smykke med gullkjede. All metal stoppet "kraften" og de ville ikke virke lenger visstnok. Men jeg trodde det var mineraler fra hvor krytallene kom fra som ga dem fargene sine, altså jern etc. ??

Noen som vet ?

Jeg ønsker meg stenen min som smykke, men er overhodet ikke interessert i å bære den i en lær bit.

Endret av Nyxe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde sølv var nøytralt og at kobbertråd forsterket effekten, men jeg kan veldig lite om dette. det finnes sikkert masse nettsider hvor du kan finne info og du kan jo også ringe til butikker som selger steiner, de som jobber der kan ofte masse..

Skrevet

jeg trodde sølv var nøytralt og at kobbertråd forsterket effekten

Innenfor musikkverdenen er ledninger med gull i ansett som veeldig bra fordi gullet leder godt... Jeg tror ikke selv på krystaller, men følger du kobbertråd-logikken burde jo gull trumfe kobber, og da skulle det ikke være noe problem å bruke et gullkjede som pynt om halsen :)

Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk. Hold dere til tema.

Yvonne (mod)

Skrevet

Kobber skal også påvirke energien i kroppen så det stemmer sikkert ! Men det er ikke akkurat så veldig fint til smykke annheng siden du blir grønn av å gå med det ? :)

Skrevet

Kobber skal også påvirke energien i kroppen så det stemmer sikkert ! Men det er ikke akkurat så veldig fint til smykke annheng siden du blir grønn av å gå med det ? :)

Hvilken energi og hvordan ?

Skrevet

Hvilken energi og hvordan ?

Jeg har ikke så mye innsikt i alt dette, så det er jo derfor jeg spør selv. Men jeg vet vage "fakta" her og der. Kan ikke være noe mer spesifik enn som så.

Skrevet

Jeg har ikke så mye innsikt i alt dette, så det er jo derfor jeg spør selv. Men jeg vet vage "fakta" her og der. Kan ikke være noe mer spesifik enn som så.

De vage "fakta" er ?

Skrevet (endret)

De vage "fakta" er ?

Herre gud altså, jeg har jo sagt det lille jeg vet, og igjen sier jeg at jeg ikke kan være noe mer spesifik enn å ha hørt at kopper skal ha posetiv effekt på noe energi det også.

Noen spesiel grunn til at du pirker sånn ??

Dum som jeg er trodde jeg at jeg kunne stille et spørsmål her om noe sånt uten at folk skal dømme og "vise meg at lyset jeg ser er en pære som vaktmesteren skrudde inn forrigje uke". Jeg tror ikke på dette, dette er ikke min ide en gang, jeg bare undersøkte litt på noe jeg ikke kunne finne noe konkret om på nettet, fordi min syke mor foreslo jeg trengte en krystal som kunne passe på meg... For meg er dette eventyr og viss vass, men jeg tenkte det kunne være litt kjekkt å vite litt mer om hva det går ut på.

Endret av Nyxe
Skrevet
For meg er dette eventyr og viss vass, men jeg tenkte det kunne være litt kjekkt å vite litt mer om hva det går ut på.

Det går ut på eventyr og viss-vass.

Skrevet (endret)

Edit; Unnskyld, angrer på svaret mitt og vil ikke bruke krefter eller tid på tilbakestående kommentarer som det likevel.

Endret av Nyxe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...