Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kostet 1000 kr inkludert frakt, fra ebay, og jeg betalte den selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudekjole ny: 5000 kr i utlandet

Undeskjørt: 85kr

Sko som kan brukes flere ganger: 500kr

Alt kjøpt selv:)

Skrevet

Min kostet 1000 kr inkludert frakt, fra ebay, og jeg betalte den selv ;)

Bilde? :)

Skrevet

Min brudekjole kom på ca 1300,-, så var det pose for oppbevaring; 129. Underkjole; 600(husker ikke nøyaktig, men ca), sko(som jeg kan bruke senere også); 400,-. Smykker; 250,-

Skrevet

Min kostet 11.900 og ble kjøpt ny på Agape. Med underskjørt, diadem og slør var vi oppe i ca 16.000..... Men min mor betalte, og hun ville ikke høre noe krangling om pris, så da ble det sånn :P

Svigermor ville gjerne kjøpe skoene, og undertøy kjøper jeg selv. Men er korsett i kjolen, så trenger ikke nødvendigvis så voldsomt med styr.

Skrevet

Kjolen: 18900,-

+ slør, tilpassing, underskjørt og sko

Skrevet

Var superheldig og fikk min på salg i det de byttet ut fra høst- til vårkolleksjon! Gav 7000,- inkludert sko. Ordinærpris var 700-800 for skoene, og mellom 12-15000 for kjolen, husker ikke i farten. Sløret synes jeg var latterlig dyrt (2400kr!!!!!), så der tok min mor syersken og kjøpte slørstoff fra en bryllupsskredder og sydde dette selv til den nette sum av ca 300kr. Kødder ikke, kliss likt bortsett fra at dette fikk innbrodert monogrammet vårt...

Dette betalte min mor og far.

Undertøy gav jeg ca 800-1000kr for totalt. Truse, bh, strømpeholdere og strømper, og strømpebånd. Dette betalte jeg selv.

Skrevet

vilelses kjolen min kostet 250 kr :rodme:

• Liker 3
Skrevet

Kjolen min kostet rett under 60 000,- Sko ca 2000,- og arvede smykker.

Hadde derimot ikke hatt noe problem ved å benytte meg av en kjole til 250kr hvis det var det den rette kjolen kostet! :)

Skrevet

Kjolen min kostet rett under 60 000,- Sko ca 2000,- og arvede smykker.

Hadde derimot ikke hatt noe problem ved å benytte meg av en kjole til 250kr hvis det var det den rette kjolen kostet! :)

60. 000?? Wow, har du bilde av den?? Eller var det en null for mye der hehe

Skrevet

60. 000?? Wow, har du bilde av den?? Eller var det en null for mye der hehe

Hehe, nei, ingen ekstra null, gitt... :)

Men siden det er en kjole laget til meg, så er jeg ikke så begeistret over å legge ut bilde av den med tanke på at da gjør jeg meg selv meget lett gjenkjennelig...;) Synes også det hadde vært fryktelig ukomfortabelt hvis mine venninner visste at jeg brukte mer på brudekjolen min enn de bruker på en bruktbil... :sjenert:

Men tanken bak den var vel litt "Disney-askepott-møter-vivienne westwood-ton-det-litt-ned-og-tilsett-detaljer-som-ER-bruden".. :)

(og før noen slenger med leppa, nei, jeg satte meg ikke i gjeld for kjolen)

Skrevet

Men siden det er en kjole laget til meg, så er jeg ikke så begeistret over å legge ut bilde av den med tanke på at da gjør jeg meg selv meget lett gjenkjennelig...;) Synes også det hadde vært fryktelig ukomfortabelt hvis mine venninner visste at jeg brukte mer på brudekjolen min enn de bruker på en bruktbil... :sjenert:

Men tanken bak den var vel litt "Disney-askepott-møter-vivienne westwood-ton-det-litt-ned-og-tilsett-detaljer-som-ER-bruden".. :)

Tviler på den kosta så mye. Du skryter av kjolen din,men tør ikke å legge det ut.

• Liker 1
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg betalte under 5000 for kjole med slør, underskjørt, hårpynt, smykker og sko. Kjøpte kjolen brukt, og betalte alt selv.

Skrevet (endret)

feil innlogget bruker

Endret av kaprifolen
Skrevet

Er det mulig å få bilde i PM? Jeg rett og slett dør av nygjerrighet for å se en kjole til 60.000,- Dømmer det ikke, "whatever floats your boat" :) Vi kan eventuelt bytte bilder ;)

For å svar på tråden; Jeg bestilte min fra ebay for 1000,- inkl frakt, men sydde den om hos skredder for 1500,-. BH og truse fra H&M, strømper og strømpeholder fra Stockings HQ. Slør og underskjørt også fra ebay, måtte sy om (ned) underskjørtet. Sko brukte jeg noen jeg hadde stående (sølv). Totalt ble det vel under 4000,- Følte meg veldig fin på dagen og kjekt å kunne bruke pengene på andre ting, men hadde jeg hatt for råd ville jeg nok gått i en salong og fått alt fiks ferdig. Var litt styr å gjøre det sånn jeg gjorde det, men samtidig var det også artig, spesielt å jobbe med skredderen, og det ble veldig personlig.

Skrevet

Min kostet 10.000kr, og jeg ble utrolig fornøyd! En flott Pronovias som jeg fikk av min mor.

Skrevet

Min kjole kostet rett under 7000,- Fikk den litt billigere fordi det var den siste i Norge. Var fra det danske merket Lilly.

Underskjørtet kostet 800,-

Sko kostet 300,- men med frakt og alt ble det over dobbel pris :tristbla: Var salg hos Lillys nettbutikk, så det ble jo fortsatt billig da..

Vesken kostet 650,-

Undertøyet kostet ca. 1100,- (BH, truse, hofteholder og strømper)

Smykkene kostet 300,- samlet.

Strømpebånd fra Agape, kostet 300,-

Alt nytt.

Betalte alt selv, men fikk fotograf av mamma og mat og vin fra pappa. (lite bryllup)

Skrevet

Tviler på den kosta så mye. Du skryter av kjolen din,men tør ikke å legge det ut.

Uff, dette er så unødvendig! Hvorfor tror du ikke kjolen hennes kostet 60 000,-? Og er det noe galt i det dersom hun har mulighet til å bruke de pengene?

Skrevet (endret)

Er du "fotbalfrue", kanskje? Hu og brukte ca.30.000 kr på sin brudekjole... (antar at det er inkludert hennes reiser til England, siden hun fikk sydd den der)...

Vannligvis brudekjoler koster en god del mindre å kjøpe i det landet den var produsert / designet. Jeg kunne kjøpe min i Danmark for 20.000 kr + reise, men valgte å reise til London. Den kostet der 13.000 kr, men i januar var den nedsatt (på salg) til 7.000 kr, og minus MOMS, så til slutt kostet kjolen ikke mer enn 5.700 kr :)

Endret av Brazil-girl
Skrevet

Er det mulig å få bilde i PM? Jeg rett og slett dør av nygjerrighet for å se en kjole til 60.000,-

Nå er ikke jeg denne anonyme brukeren, men kan fint putte opp et bilde av en kjole til 60 000: Cinderella's gown. Ikke min personlige favoritt, men i riktig prisklasse, da!

Modern Rosebud og Classical Rosebud derimot, syns jeg er nydelige, og de ligger i samme prisklasse, altså altfor dyre om jeg noengang skal gifte meg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...