Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig:) syns det er kjempemoro:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, vi bruder burde jo bare være lykkelige og glade på andre bruders vegne :)

Gøy å lese om andres kjoler da!

Enig! Blir for dumt å hevde at noen lyver om priser på kjoler. Hvilken hensikt har det? Uff, håper ikke deg det gjelder tar deg nær av det. Kjolen din er sikkert helt perfekt til deg :)

Likte forresten de kjolene en her la ut link til, de middelalderske. Den askepott var litt voldsom, men elska den likevel :) De andre to var også flotte. Ville ikke gått med det i bryllupet vårt, men kunne gjerne tatt dem på og tusla rundt ellers, hehe. Digger svære kjoler :D

Skrevet

hold dere til tema...

Skrevet

Enig! Blir for dumt å hevde at noen lyver om priser på kjoler. Hvilken hensikt har det? Uff, håper ikke deg det gjelder tar deg nær av det. Kjolen din er sikkert helt perfekt til deg :)

Likte forresten de kjolene en her la ut link til, de middelalderske. Den askepott var litt voldsom, men elska den likevel :) De andre to var også flotte. Ville ikke gått med det i bryllupet vårt, men kunne gjerne tatt dem på og tusla rundt ellers, hehe. Digger svære kjoler :D

Man hadde nok følt seg utrolig prinsessete i de kjolene ja! Hadde nok vært litt voldsomt å bruke på selve dagen for meg også, hvis jeg ikke skulle hatt middelalder som tema, da hadde de vært perfekte! :D

Skrevet

Syns personlig det er ganske vanskelig å velge kjole: det skal være noe man liker, og som er passende for bryllupet, jeg tenker mye på at jeg vil den skal ha noe "klassisk" over seg - eller iallefall sånn at det ikke blir katastrofe når jeg ser på bildene om 10 år:) Videre skal man tenke på at man skal gå med den hele dagen, denmå være (så langt det går) ok å ha på seg osv osv..

Puhh, såmye å tenke på atdet har gitt meg helt beslutningsvegring..

Det er kanskje dumt, men vil jo velge den RETTE.. :)

Hvordan tenkte dere?

Skrevet

Syns personlig det er ganske vanskelig å velge kjole: det skal være noe man liker, og som er passende for bryllupet, jeg tenker mye på at jeg vil den skal ha noe "klassisk" over seg - eller iallefall sånn at det ikke blir katastrofe når jeg ser på bildene om 10 år:) Videre skal man tenke på at man skal gå med den hele dagen, denmå være (så langt det går) ok å ha på seg osv osv..

Puhh, såmye å tenke på atdet har gitt meg helt beslutningsvegring..

Det er kanskje dumt, men vil jo velge den RETTE.. :)

Hvordan tenkte dere?

Jeg hadde en ganske klar tanke om hva jeg ville ha. Kjolen fant jeg blant mange mange andre i en brudesalong, og visste at den ville jeg ha med en gang jeg så den.

Jeg synes du skal kikke litt i blader, på nettet, gå en runde i forskjellige butikker/salonger og se hva som fins. Plutselig ser du drømmekjolen blant mange som man kanskje ikke synes er så lekre! (De fleste kjolene er nok laget så de er så behagelige å ha på seg som en selskapskjole kan bli)

Og bildene om ti år synes jeg ikke du skal tenke så mye på :) Det er bryllupsdagen som teller, om ti år kan det hende du humrer litt av kjolen uansett, for da er det kanskje noe heelt annet som er i vinden! :D Håper du finner kjolen for deg!

Skrevet

Jeg hadde en ganske klar tanke om hva jeg ville ha. Kjolen fant jeg blant mange mange andre i en brudesalong, og visste at den ville jeg ha med en gang jeg så den.

Jeg synes du skal kikke litt i blader, på nettet, gå en runde i forskjellige butikker/salonger og se hva som fins. Plutselig ser du drømmekjolen blant mange som man kanskje ikke synes er så lekre! (De fleste kjolene er nok laget så de er så behagelige å ha på seg som en selskapskjole kan bli)

Og bildene om ti år synes jeg ikke du skal tenke så mye på :) Det er bryllupsdagen som teller, om ti år kan det hende du humrer litt av kjolen uansett, for da er det kanskje noe heelt annet som er i vinden! :D Håper du finner kjolen for deg!

Takk:)

Skrevet

Takk:)

Bare hyggelig! :) Anbefaler forresten salongen Brudekjolen i Oslo, der hadde jeg en veldig hyggelig opplevelse med kjempefin service, og det er veldig oversiktlig der siden kjolene er inndelt i størrelser.

Skrevet

Dere som har kjøpt veldig billige brudekjoler fra utlandet; hvor gjorde dere det? På nettbutikk? Hvilken i såfall?

Og er det trygt å kjøpe kjoler over nett? F.eks fra Kina.. Risikerer man ikke da å få "fake" i dårlig kvalitet?

Bare lurer ;) Fristet til å kjøpe over nettet selv, men er redd for at det skal bli bomkjøp..

Skrevet

Kanskje jeg skal ta å kjøpe brudekjole i praha? hmm

Skrevet

Dere som har kjøpt veldig billige brudekjoler fra utlandet; hvor gjorde dere det? På nettbutikk? Hvilken i såfall?

Og er det trygt å kjøpe kjoler over nett? F.eks fra Kina.. Risikerer man ikke da å få "fake" i dårlig kvalitet?

Bare lurer ;) Fristet til å kjøpe over nettet selv, men er redd for at det skal bli bomkjøp..

Jeg vurderte også å kjøpe over nett, men fant ut at det er ganske risikabelt. Det du burde gjøre er å sjekke om bedriften er legitim, ved å google butikknavnet.

Det gjorde jeg med mange nettbutikker, og det kom opp sider på sider med dårlige erfaringer. De vanligste problemene var at folk ikke fikk noe av det de betalte for (rett og slett svindel), eller at det de fikk var i dårlig og billig kvalitet.

Er det veldig billig er det gjerne for godt til å være sant... Da ville jeg heller tatt en billigtur til en by og kjøpt kjole i butikk, da får man både prøvd den og vurdert kvaliteten i forhold til pris. :)

Skrevet

Er det veldig billig er det gjerne for godt til å være sant... Da ville jeg heller tatt en billigtur til en by og kjøpt kjole i butikk, da får man både prøvd den og vurdert kvaliteten i forhold til pris. :)

Ja, det er kanskje for godt til å være sant? Synes jo det er skummelt å handle over nett, men er så veldig fristende å spare mange tusenlapper!

Gjest elfhybrid
Skrevet

?

Hva lurte du på? Det er min brudekjole - siden vi gifter oss i hemmelighet,kjøpte jeg en kjole jeg kan bruke til andre ting også,dåp,julaften og sånt :)

Skrevet

Hva lurte du på? Det er min brudekjole - siden vi gifter oss i hemmelighet,kjøpte jeg en kjole jeg kan bruke til andre ting også,dåp,julaften og sånt :)

Nå forstod jeg :) takk for oppklaringen. Lekker kjole forresten

• 3 uker senere...
Skrevet

Den jeg har bestemt meg for koster rett rundt 1000 kr :-)

Skrevet

Jkdress.com - de fleste er absolutt fornøyd. Billige kjoler og hvis du er flink til å måle deg skikkelig så skal det litt til for at kjolen blir sydd feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...