Gjest Airi Chikako Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 (endret) Der jeg bodde før hadde jeg strøm inkludert i prisen. Det har jeg ikke lenger, og jeg tror vi kommer til å få en heftig baksmell om jeg ikke skjerper meg litt snart . Jeg er nemlig litt for glad i å bruke dusjen til litt annet enn bare å vaske meg. Jeg klarer ikke å motstå fristelsen rett og slett, dusjhodet fungerer jo utmerket. Av miljømessige og økonomiske årsaker vil jeg derfor ha tips til en god vibrator. Helst uten ftalater og sånt svineri, og gjerne laget med så naturlige ingredienser som mulig. Dessuten bør den ikke være alt for dyr (skal jo spare penger på dette), og den bør være relativt stillegående. Vi bor i leilighet med ganske tynne vegger... Tips? Endret 3. november 2010 av Airi Chikako
Gjest Dr. Ing Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Hva med en glass dildo? Må den vibrere? Hva med å bruke egen muskelkraft? Du kan få opp rimelig hissig RPMs med fingrene.
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Hva med en glass dildo? Må den vibrere? Hva med å bruke egen muskelkraft? Du kan få opp rimelig hissig RPMs med fingrene. tenkte mest på klitorisvibrator, ikke dildo.
TaliBanan Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Madammen har denne Kraftig vibrasjon og varme.. sett på varmen 5 min. før du skal i gang, så er den deilig varm. Vi har hatt den i flere år og den gjør alltid jobben. Vi har også denne Mykere hode og to trinns vibrasjon... leverer alltid..
Gjest PhD Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 tenkte mest på klitorisvibrator, ikke dildo. Jepp, men er fingrene så ubrukelige at du må involvere et hjelpemiddel?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Jeg har 2 som jeg er fornøyd med. denne og denne. Grei pris har de også
seilice Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Mr Rabbit works every time Mr rabbit ja :rødme:
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 (endret) Jepp, men er fingrene så ubrukelige at du må involvere et hjelpemiddel? Ingen vits i å lage denne tråden hvis svaret skulle være "bruk fingrene". Jeg vet at fingrene mine fungerer. Til dere andre; takk for tips Hvordan er de i forhold til støy? Endret 3. november 2010 av Airi Chikako
Gjest wild bird Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Ingen vits i å lage denne tråden hvis svaret skulle være "bruk fingrene". Jeg vet at fingrene mine fungerer. Til dere andre; takk for tips Hvordan er de i forhold til støy? Rabbiten lager litt lyd, men det er til å leve med
LukaFrost Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Jepp, men er fingrene så ubrukelige at du må involvere et hjelpemiddel? Du er mann skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Jepp, men er fingrene så ubrukelige at du må involvere et hjelpemiddel? Flere jenter sliter med å oppnå orgasme, jeg klarer det ikke uten vibrator. Så ja, for noen er fingrene ganske ubrukelige
Havbris Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Mr Rabbit kan helt klart anbefales - litt lyd gir den jo men ikke sjenerende. Har forsøkt andre tidligere - men denne kommer til å forbli den absolutte favoritt!!
Ethereal Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Jeg slenger meg på og anbefaler Mr. Rabbit. Har prøvd diverse andre, men de kan ikke måle seg mot rabbiten.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #15 Skrevet 3. november 2010 Jeg synes ikke rabbiten er den beste av de jeg har prøvd. Synes det blir litt mye styr og klønete. Liker bedre vibratorer som ikke må inn noe sted, men kun fokuserer på å stimulere klitoris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå