rachel who Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Hei Noen som kan tipse meg om hvordan/ eller om det er mulig å lage omelett i microbølgovnen?
Gjest idakaroline Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Det er mulig, men tror nok du må prøve deg litt fram med innstillinger osv! Fant en link med en oppskrift som du kan teste - Min lenke
Gjest Consensio Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Egg + Micro = Ekkel metallisk smak
rachel who Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Det er mulig, men tror nok du må prøve deg litt fram med innstillinger osv! Fant en link med en oppskrift som du kan teste - Min lenke Takk for tips. Men jeg må ha med det gule også. Det er best. Kan jo ikke bli helt fanatiske heller... :gjeiper:
Gjest idakaroline Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Takk for tips. Men jeg må ha med det gule også. Det er best. Kan jo ikke bli helt fanatiske heller... :gjeiper: Jeg er forsåvidt helt enig med deg, men tenkte likevel at jeg måtte tipse om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå