Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NetCom ringer meg stadig vekk med ett eller annet tilbud. De firster meg telefon til 1 kr, 99 kr i månedsavgift, fratrekk på 300 kr på fakturaen osv. Siden jeg har vært kunde så og så lenge vil de gi meg et sååå bra tilbud.

Saken er at jeg er overbevist om at jeg blir lurt pr telefon. En gang sjekka jeg tilbudet på nett og jeg fant ut at det var mer lønnsomt å bestille den telefonen jeg ble tilbudt på nett.

Jeg klarer heller aldri å få med meg alt de ramser opp.

Tar dere imot tilbud pr telefon? Lønner det seg av og til eller blir man lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Nettopp fordi jeg vil ha ro og fred til å sette meg inn i tilbudet og gjøre en skikkelig vurdering av om det lønner seg eller ikke.

Gjest Nedfall
Skrevet

NetCom ringer meg stadig vekk med ett eller annet tilbud. De firster meg telefon til 1 kr, 99 kr i månedsavgift, fratrekk på 300 kr på fakturaen osv. Siden jeg har vært kunde så og så lenge vil de gi meg et sååå bra tilbud.

Saken er at jeg er overbevist om at jeg blir lurt pr telefon. En gang sjekka jeg tilbudet på nett og jeg fant ut at det var mer lønnsomt å bestille den telefonen jeg ble tilbudt på nett.

Jeg klarer heller aldri å få med meg alt de ramser opp.

Tar dere imot tilbud pr telefon? Lønner det seg av og til eller blir man lurt?

Reserver deg mot selgere, og få sjelefred. Selvsagt tilbyr de ikke det beste tilbudet til deg pr telefon, de skal jo tross alt ha noe å leve av..

Let heller selv, telepriser.no er en god start.

Skrevet

Jeg har reservert meg i Brønnsøysundregisteret (mener å huske det var der). Saken er at jeg er kunde hos NetCom, så da er jeg i systemet deres.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...