Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lider av sulten-men-ikke-lyst-på-noe-syndromet. Hater brødboksem for tiden. Er gjerne der jeg ender. Blir lett snop etter å ha gått sulten noen timer uten å finne noe jeg vil spise.

Trenger noen gode ideer til variasjon i maten. Middag klarer vi å planlegge, men alle de dumme andre måltidene, kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg for tiden. Går litt opp og ned.

Hva med havregrøt? egg? omelett? skyr? kyllingsalat?

Skrevet

Har spist meg mett på alt som har med havregryn å gjøre, for de neste årene. Men de andre var gode ideer, noen fler?

Skrevet

Til lunsj kan du kanskje lage wraps? Fruktsalat er også godt :) Så er mager kesam med eplebiter og kanel ganske godt og proteeinrikt! Noen mandler og frukt er et fint mellommåltid.

Skal lete litt mer, trenger ideer selv :)

Gjest Consensio
Skrevet

Her har jeg alltid noen poser med rundstykker liggende i fryseren.

Tar bare 10 minutter i ovnen, og på den tiden kan man sette frem litt pålegg og pusle litt med andre ting.

Er jeg tom for rundstykker så hender det at jeg stikker på butikken og kjøper noen ferske rundstykker der.

Mister all matslyst om jeg bare har en kneipp liggende der.

Så bytter jeg på hva slags pålegg jeg har så det ikke er det samme hele tiden.

Har alltid gulost, men noen ganger kjøper jeg salami, andre ganger kalkunskiver.

Noen ganger kjøper jeg Philadelphia, andre ganger leverpostei.

Agurk, salatblader og reddiker er også et must for meg. Med litt farger og pynt så ser maten mye mer fristende ut. (liker ikke paprika og tomat, men det kan jo også brukes)

Skrevet

Hvorfor tar du ikke en titt på alle oppskriftene her på KG? Selv jeg blir fristet av de bildene. Dessuten er det utrolig gøy å prøve ut nye ting selv. Særlig når resultatet blir bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...