AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Eller er det mulig å ha lang tid mellom eggløsning og mensen selv om man har en sylus på kun ca 29 dager? Hadde el smerter og slim med bittelitt blod i den 17.. Første prøvemåned dette og lurer på om jeg kan ha rett?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Beklager så mye skrivefeil. Litt trøtt enda
Athene Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Det kan være du har litt lang lutefase, 17 dager om jeg forstår innlegget ditt riktig? Lutefasen - perioden mellom EL og mens - er lik hver periode for den enkelte, men kan variere fra kvinne til kvinne. Snittet er på 14, normalen er på 12-16, mener at ca 10-18 er innenfor definisjonen av normalt. Er den lengre eller kortere kan det være problematisk å bli gravid. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Takk for svar Da kan det jo hende da. Andre som har lang tid mellom el og tr?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Nå er det 28 dager siden første dag i siste mens, kjenner fortsatt ingen ting til at TR er på vei...:/ Både positivt å negativt da. Kan jo krysse fingrene for at jeg er gravid og hadde rett ang EL eller jeg har tatt feil og Tr kommer snart.. Er jo 16 dager siden jeg trodde EL var. Huff er så spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå