minienthe Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 funderer på å skaffe halvdelen en varmere jakke en den han har nå til bursdagen sin men er det mulig å finne vinterjakker i den prisklassen ? har ikke for vane å kikke i herreavdelingen i butikker så jeg er helt blank på hva som finnes der ute. halvdelen = IT-gutt med jeans og t-skjortestil, ganske plain ellers. ullfrakker/losjakker etc er ikke hans stil.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Har sett noen parkaser fra Fjällreven som koster 13-1400 på tilbud (sportsbutikk). Husker ikke hva den jeg la merke til het, men den var beige med teddyfôr og hadde kostet 18-1900 tidligere. Streit, men fin og litt tøff, og antagelig veldig ok kvalitet.
Tropehus Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hvis du bor i nærheten av svenskegrensen så kjøpte samboeren min seg en veldig fin dunjakke der (og god miks av fjær og dun) til 999. De hadde flere modeller/farger, vi kjøpe en veldig fin gråmelert. Og varm er den!
Lulilelu Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 De har en vinterjakke på XXL Sport til ca 1200 kr. Den er vanntett og vindtett, svart og går ned på rumpen. Jeg skal kjøpe den til min kjære.
minienthe Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 De har en vinterjakke på XXL Sport til ca 1200 kr. Den er vanntett og vindtett, svart og går ned på rumpen. Jeg skal kjøpe den til min kjære. hm... meget interessant
FantasDick Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Samboeren min kjøpte nylig Thor fra Jack & Jones, faktisk! Han er veldig fornøyd med den, veldig varm og god visstnok. Han har losjakker for penere antrekk, typisk "turjakker" fra Bergans/Norrøna o.l til litt mer sportslige antrekk og denne til hverdags, så jeg tror da den er grei nok. Veldig billig også! Han er også IT-gutt med plain t-skjorte/jeans-stil.
minienthe Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 dårlig med bilde men hvis det er den jeg tror det er så har han prøvd den uten å like den. mannfolk og klær er noe herk til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå