AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #1 Del Skrevet 3. november 2010 Hadde sex med en fremmed. Han tok kontakt med meg etterpå, og prater masse. (Prater om daglige ting, og flørter) Sier han ikke er ute etter forhold, pga nysingel. Han synes jeg er kjempe deilig. Han er ikke player, har ikke hatt mange damer. Bor ca. 3 timer unna meg. Viser tydelig interesse for meg. Jeg har sagt tydelig at jeg ikke er ute etter random sex, men alikevell prater han. Er han interessert i mer sex, eller kan han faktisk tenke seg å bli bedre kjent? Kan jeg gjøre noe for å evt få han interessert i noe annet enn sex? (Vi har mange felles interesser) Hilsen frustrert frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #2 Del Skrevet 3. november 2010 1. Warningsign, han er ikke player. Derfor kan han være interessert i deg som puleveninne selv om du bor 3 timer unna og ikke er spesielt attraktiv. Ellers, så er det faktisk 3 timers avstand. Med mindre han ikke kan få noe bedre enn deg inn i senga på regelmessig basis så er han interessert i noe Logic, you really gotta hate it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #3 Del Skrevet 3. november 2010 Vel, ingen andre enn han kan faktisk svare på hva han ønsker - mer sex, vennskap, ... Hvorfor ikke legge opp til at han inviterer deg på noen av deres felles interesser (du nevner at dere har mange)? Du finner vel da fort ut hva han ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #4 Del Skrevet 3. november 2010 TS her. Pulevenninne, det tenkte jeg også på. Men jeg har tydelig vist at jeg angret på den fuktige kvelden, så vet ikke hvorfor han fortsetter å prate/prøve seg. Ellers merker jeg mindre og mindre kontakt fra han. Hva betyr det? At han har gitt opp? Det er vel nå han burde ønske mer sex, i og med at det nå er lengre siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #5 Del Skrevet 3. november 2010 TS her. Pulevenninne, det tenkte jeg også på. Men jeg har tydelig vist at jeg angret på den fuktige kvelden, så vet ikke hvorfor han fortsetter å prate/prøve seg. Ellers merker jeg mindre og mindre kontakt fra han. Hva betyr det? At han har gitt opp? Det er vel nå han burde ønske mer sex, i og med at det nå er lengre siden sist? At han ikke får noe respons, han vet ikke hvor han har deg. Eller om du er interessert i å møte ham igjen. Uavhengig av om det innebærer sex, vennskap eller forhold så setter jeg pengene mine på at du er usikker og at den usikkerheten er noe han plukker opp uten at han kan sette fingeren på hva som er galt. Derfor dabber kontakten av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #6 Del Skrevet 3. november 2010 TS her. Hva skal jeg gjøre da? Prate med han mer? Jeg tror han vet god at jeg liker han, da jeg ofte spør han om diverse ting når vi prater. (Jeg viser interesse.) Tidligere pratet vi omtrent hver dag, nå er det et par dager siden. Han kommenterer statusen min en gang i blandt. Jeg har holdt tilbake, for å la han "jakte" litt i og med jeg hoppet til sengs med han første kvelden. Trodde dette skulle føre til at han begynte å "jakte" mer etter meg nå, men har ikke merket noe enda... Skal jeg bare vente noen dager til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 3. november 2010 #7 Del Skrevet 3. november 2010 Herregud jente. Dersom du gang på gang i smatalen drar fram hvor lei deg du er for den fuktige kvelden, samt fremhever at du ikke er interessert i sex, er det ikke rart kontakten svinner hen. Foreslå at dere skal møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. november 2010 #8 Del Skrevet 3. november 2010 Hadde sex med en fremmed. Han tok kontakt med meg etterpå, og prater masse. (Prater om daglige ting, og flørter) Sier han ikke er ute etter forhold, pga nysingel. Han synes jeg er kjempe deilig. Han er ikke player, har ikke hatt mange damer. Bor ca. 3 timer unna meg. Viser tydelig interesse for meg. Jeg har sagt tydelig at jeg ikke er ute etter random sex, men alikevell prater han. Er han interessert i mer sex, eller kan han faktisk tenke seg å bli bedre kjent? Kan jeg gjøre noe for å evt få han interessert i noe annet enn sex? (Vi har mange felles interesser) Hilsen frustrert frue. Nysingl, sier du? De vil gjerne prate mye, da mange av de føler seg ensomme. Jeg tipper at han kun bare vil ha sex og noen å prate med, men emosjonelt sett skulle jeg tro en mann i den situasjonen ikke er klar for et nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #9 Del Skrevet 3. november 2010 TS her Er kanskje ikke helt nysingel. Vært singel et halvt år. Ellers vet jeg ikke hva jeg bør gjøre. Skal jeg ta kontakt med han og flørte? Prøve å lokke han litt? Men er redd jeg virker billig da. Eller hva skal jeg bare vente å se om han prater, ellers bare gi F*** ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #10 Del Skrevet 4. november 2010 Vanskelig å spekulere så mye i dette, TS Jeg møtte min mann på samme måte som deg. Han var nysingel, jeg var da "supersingel". Vi møttes på fylla, og dro hjem i lag. Han tok kontant etter. Jeg viste min interesse (men innerst inne litt skeptisk da..), han var egentlig helt gæren etter meg fra dag en. :rødme: Han mente jeg var deilig og "bla, bla". Alt startet med sex, vi møttes og holdt alt hemmelig. Vi fortalte ingen om forholdet, så det var kjempe spennende. Etter kort stund ble det nok så seriøst, og vi forelsket oss. Og her sitter jeg, med mann og et bonusbarn i tillegg. Ikke planen dette, men har aldri vært lykkeligere. Så kanskje er det verdt et forsøk! Men du bør være forberedt på at kanskje er han drittsekk, hvem vet. Vær ærlig hele veien, det er en utrolig god start for at det skal gå bra! Enten dere holder kontakten eller ikke. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2010 #11 Del Skrevet 4. november 2010 Det verste som kan skje er vel at du (TS) blir utnyttet. Man dør vanligvis ikke av det. Selv om det er sinnssykt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå