Wonders Skrevet 8. november 2010 #41 Skrevet 8. november 2010 Masse masse studenthybler i hele byen, om man skal tenke slik. Mortensrud og Ryen er oxo fint, rett ved t-banen, men å få hybel der er værre da... Jeg kan ta toget fra Lørenskog stasjon, men men... Lokal-tog Lillestrøm/Aker. Har pendlet i snart 9 år, og man kan ikke stole på NSB, samme hvor tidlig man drar. De innstiller i hytt og pine, spesielt de ekstratogene som skal gå ti på hel eller ti på halv fra Lørenskog stasjon. I fjor åpnet Postens nye hovedterminal på Robsrudjordet, Anlegget er daglig arbeidsplass for vel 2.300 ansatte fra 75 nasjoner. 24 timer i døgnet. Nesten alle av disse tar toget fra/til Lørenskog togstasjon. (De har 25. bussen, men den bruker så lang tid) Det gjør at mange avganger er STAPP-FULLE... Så når ett tog eller tre ikke kommer... ja da drukner vi... Og kommer for seint flere ganger i uka. Av det trekkes jeg i lønn, og er stadig irritert på perrongen med månedskortet mitt(som har Oslo-takst, Lørenskog er siste stasjon før akershus-takst)
Suzy Skrevet 8. november 2010 #42 Skrevet 8. november 2010 Jeg slår et slag for Bogerud, Skullerud, Bøler, Oppsal, Ulsrud osv - markanært, stille og trivelig og foreløpig ikke helt sinnsyke priser Det tar tjue minutter til Bøler med t-banen, så om du ikke bor for langt unna stasjonen er det en helt greit måte å komme seg frem på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå