Gå til innhold

Såkalte IKKE-tema

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva får en person til å tenne på slike ting? menneskesinnet er en rar verden.. De fleste mennesker vil vell ikke tenne på værken urin eller avføring og de som gjør dett vil neppe snakke om det med andre en psykologen, da det er et veldi tabu tema, men hver sine lyster og laster.. Trenger kansje ikke dele alt med omverdenen..

Jeg forteller gjerne mine gode venner at jeg av og til har wetsex. Det er mye vanligere enn du tror. Sikkert en del av dine nærmeste som liker det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men urin er jo godt! Det er ikke bæsj. Meget stor forskjell.

For deg.

• Liker 1
Skrevet

Men urin er jo godt! Det er ikke bæsj. Meget stor forskjell.

Interessant at du kan svare på det. Er det virkelig så "meget stor forskjell"? Hvor mye urin har du drukket....og hvor mye bæsj har du smakt/spist....?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

Trampe -mod-

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg forteller gjerne mine gode venner at jeg av og til har wetsex. Det er mye vanligere enn du tror. Sikkert en del av dine nærmeste som liker det. :)

Hmh, interessant.

Lyst til å fortelle litt om hvordan dere gjør det? Curiosity may have killed the cat, but not The Cat. :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Hmh, interessant.

Lyst til å fortelle litt om hvordan dere gjør det? Curiosity may have killed the cat, but not The Cat. :D

Jeg og min nåværende partner har ikke hatt så mye slik sex ennå, men vi er godt igang! Han har den beste urinen ever!! Neida, nå skal jeg bli seriøs her.

Vi har gjort det slik at jeg følger etter han på do når han skal tisse (er ofte jeg som tar iniatativet med denne type sex), så spør jeg om han ikke heller vil bruke meg som toalett. Og det vil han!

Da pisser han meg i munnen, jeg svelger noe, men det meste havner på klær i hår, på gulv osv.

Etterpå må jeg suge han rein, samt at jeg blir slengt på gulvet og blir gnikket oppi det hele. :gjeiper:

Så har vi masse slem sex. Urin får fram ondskapen og kåtheten i oss! ;) Får en del smacks for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...