Gå til innhold

Såkalte IKKE-tema

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen kvinner som kjenner seg igjen i tanken på(fantasier om) å bli slikket analt etter toalettbesøk, eller kanskje mens du gjør ditt toalett?

Har lest endel tråder på div forum og fått inntrykk av at få eller ingen kvinner vil snakke om dette tema, til tross for at det tydeligvis finnes nok av kvinner der ute som liker denslags. Er dette fordi det hviler et slags tabu på dette tema slik at det tilsynelatende ikke er tolerert, eller er det rett og slett fordi det er avtennende?

Er slike fantasier mer utbredt hos Dominante kvinner enn andre, eller er fordelingen lik?

Hadde vært artig å fått ærlige kommentarer/tilbakemeldinger fra dere kvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare for meg selv her.

NEI NEI NEI og absolutt IKKE. Blir kvalm bare ved tanken .....

Skrevet

Aldri verden om jeg ville ha gjort det. Det er både ekkelt, ufyselig og sykt.

Og jeg tenner aldri i verden på det!

Skrevet (endret)

Et lite apropos til tråden om hvorvidt vi tenker på vårt image når vi poster her på KG:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520200

Skal bli artig å se hvor lang denne tråden blir før det kommer et positivt svar fra en kvinnelig bruker. :gjeiper:

Endret av Cuckold
Skrevet

Et lite apropos til tråden om hvorvidt vi tenker på vårt image når vi poster her på KG:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520200

Skal bli artig å se hvor lang denne tråden blir før det kommer et positivt svar fra en kvinnelig bruker. :gjeiper:

Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at folk flest ikke tenner på bæsj? :P

Skrevet

I fare for å virke prippen.

Nei, det er ikke aktuelt.

Og spesielt tanken på å kysse en mann etter han har slikket bæsj eller urin er....mindre delikat.

Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å tenke seg at folk flest ikke tenner på bæsj? :P

Hehe, neida, men jeg tror nok dette kan være et typisk eksempel på et tema der den som måtte ha en annen tilnærming enn "ÆÆÆÆÆSJ" ville nøle med å skrive under åpent nick.

Skrevet (endret)

Hehe, neida, men jeg tror nok dette kan være et typisk eksempel på et tema der den som måtte ha en annen tilnærming enn "ÆÆÆÆÆSJ" ville nøle med å skrive under åpent nick.

Det kan du forsåvidt ha rett i ;)

Men selv om jeg overhodet ikke kunne tenke meg det selv så skal jeg drite i (:fnise:) hva andre måtte tenne på. Hmm, var jeg politisk korrekt nå? :P

Endret av Niema
Skrevet

Det kan du forsåvidt ha rett i ;)

Men selv om jeg overhodet ikke kunne tenke meg det selv så skal jeg drite i (:fnise:) hva andre måtte tenne på. Hmm, var jeg politisk korrekt nå? :P

Ja, det var passe politisk korrekt. Flink pike. Nå får du nok leve lenge i landet. :gjeiper:

Skrevet

Det pussige er at ingen leser hele innlegget. Det virker som når første linje er lest så fyrer man av et ÆÆÆSJ... og ferdig med den saken. Smiler litt for meg selv her :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Rimming er helt i orden det altså, men jeg vil være ren og pen før han får nærme seg.

Skrevet

Ja, det var passe politisk korrekt. Flink pike. Nå får du nok leve lenge i landet. :gjeiper:

Fantastisk :regn:

Skrevet

Det pussige er at ingen leser hele innlegget. Det virker som når første linje er lest så fyrer man av et ÆÆÆSJ... og ferdig med den saken. Smiler litt for meg selv her :fnise:

*lese en gang til*

Fordi det er avtennende :opplyser:

Skrevet

Rimming er helt i orden det altså, men jeg vil være ren og pen før han får nærme seg.

Men hva om du vet at han har et sterkt ønske og tenner veldig på det da?

Gjest Raindrops
Skrevet

Men hva om du vet at han har et sterkt ønske og tenner veldig på det da?

Jeg er i utgangspunktet veldig åpen for å pushe mine egne grenser, men det der er ikke en situasjon jeg ville følt meg komfortabel med i det hele tatt. Greit hvis det hadde vært noe jeg var rimelig nøytral til, men avføring finner jeg direkte avtennende, og da holder det ikke at partneren blir happypants.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet veldig åpen for å pushe mine egne grenser, men det der er ikke en situasjon jeg ville følt meg komfortabel med i det hele tatt. Greit hvis det hadde vært noe jeg var rimelig nøytral til, men avføring finner jeg direkte avtennende, og da holder det ikke at partneren blir happypants.

+1

Skrevet

Har lest endel tråder på div forum og fått inntrykk av at få eller ingen kvinner vil snakke om dette tema, til tross for at det tydeligvis finnes nok av kvinner der ute som liker denslags.

Hvordan vet du at det tydeligvis finnes nok av kvinner der ute som liker denslags?

For min del byr det meg sterkt i mot, og jeg har heller aldri hørt om noen som liker det. På en annen side driver jo folk med mye rart bak lukkede dører, men dette er noe jeg ikke klarer forestille meg at folk liker... litt i kategorien med dyr etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...