Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lange øyevipper som lett klistrer seg sammen med feil maskara. L'oreal sin som er svart på den ene siden og hvit på den andre (bruker ikke den hvite siden), er den eneste jeg har kommet over som gjør at øyevippene mine virkelig ser fine og fyldige ut. nå har jeg funnet ut at de tester på dyr, så vil ikke kjøpe den mer når jeg går tom. noen som vet om maskaraer som ligner denne? har prøvd bl.a. Diors Diorshow og Lancomes Hypnose...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Clinique sin hight impact mascara. Anbefales å fjerne øverflødig maskara på kost ellers blir det mye på vippene. Du kan jo og spare en kost og bruke den til gjøre vippene finere om du ikke får det til med den tilhørende kosten....

Om den ligner L`oreal vet jeg ikke. Jeg har gjør mitt beste for å være dyrevenn siden jeg var 8 så kjenner ikke til produkter på røde lister.

Dior er forresten og testet på dyr og også Lancome. Sistenevnte eies og av L`oreal....

Jeg har linker under om noen vil slå opp diverse merker.

:sjenert:

Skrevet

jeg har lange øyevipper som lett klistrer seg sammen med feil maskara. L'oreal sin som er svart på den ene siden og hvit på den andre (bruker ikke den hvite siden), er den eneste jeg har kommet over som gjør at øyevippene mine virkelig ser fine og fyldige ut. nå har jeg funnet ut at de tester på dyr, så vil ikke kjøpe den mer når jeg går tom. noen som vet om maskaraer som ligner denne? har prøvd bl.a. Diors Diorshow og Lancomes Hypnose...

Jeg syns Estée Lauder har veldig gode mascaraer. Kjempe fornøyd med min. Clinique har også veldig mange bra. Nå vet ikke jeg hvem L'Oréal mascara du refererer til da?!

- Y

Skrevet

Alle tester mer eller mindre på dyr - enten direkte eller indirekte. Stoffene som er i alle produkter har blitt testet på dyr for å bli godkjent. L'oreal eier jo uansett mer eller mindre alle merkene.

Her er alle merkene L'Oreal eier og som man må forvente er "like" hva gjelder dyretesting:

1. L'Oréal Paris
  2. Garnier
  3. Maybelline New York
  4. Softsheen.Carson
  5. CCB Paris
  6. L'Oréal Professionnel
  7. Kérastase
  8. Redken
  9. Matrix
  10. Mizani
  11. Shu Uemura Art of Hair
  12. Lancôme
  13. Biotherm
  14. Helena Rubinstein
  15. Kiehl's
  16. Shu Uemura
  17. Giorgio Armani
  18. Ralph Lauren
  19. Cacharel
  20. Viktor & Rolf
  21. Diesel
  22. YSL Beauté
  23. Vichy
  24. La Roche Posay
  25. innéov
  26. Skinceuticals
  27. Sanoflore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...