Gå til innhold

Bryllup i huttiheiti

Fremhevede innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde stilt opp på flekken. Nå er jeg en ekstremt fan av lord of the rings også. Jada. Jeg har flydd barbent rundt i oslo sentrum med kappe og hobbit klær pga filmen. Så hvorfor ikke? Syntes ts er bare negativ jeg. Kanskje like godt at hun ikke stiller opp i bryllupet.

Gjest elfhybrid
Skrevet

Hadde helt klart dratt. Det er snakk om tre dager?For å gi din bestevenninne det bryllupet hun drømmer om? STAKKARS DEG. Seriøst,jeg hater ågå tur,jeg hater utedo,men for å gi min beste venn det bryllupet han ønsker seg hadde jeg LETT gjort det.

Skrevet

Om bestefaren skal nedover til et hotell, kan man vel være med nedover på den turen om man har fryktelig mye imot selve overnattinga?

Skrevet

Jeg synes det høres utrolig gøy ut! Jeg er litt usikker på hvordan de har tenkt at gamle og folk med dårlig helse skal komme seg dit, og ikke minst hvordan de skal få fraktet all mat og servise. Men om de har avklart med bestefar på 80 at han kan gå den veien så ser jeg ikke at andre ikke bør klare det samme?

Sett av god tid, ta med våtservietter og penklærne i en sekk så blir det så bra atte! :tommelsmil: Man blir ikke gjennomsvett av 5 km i moderat tempo :)

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg stilt opp om det var min beste venninne som skulle gifte seg! :jepp: Om jeg i tillegg hadde fått lov til å ta med meg bikkja, hadde det blitt en kjempefin tur. LOTR tema i bryllup blir litt for sært for min personlige smak. Men om det var det hun ville, skulle jeg da alltids klart å være alv noen dager. Tror det hadde blitt en minnerik opplevelse jeg sent ville glemt.

Skrevet

Hvis du allerede har sagt ja til å være forlover er det råttent å trekke seg. Du får prøve å gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Uansett om venninna mi ville giftet seg i en bunkers med 2.verdenskrig som tema ville jeg stilt opp som forlover, fordi hun er min beste venninne og jeg ville gjort alt for at hennes dag skulle bli bra!

Veldig bra sagt!!! Det ser ut som at både forlovere og gjestene for tiden er veeeldig kravstore og så kresne og har glemt ut at å bli invitert i et bryllup dreiser seg om en ære! Det fleste tar det så lett og ualvorlig og flere vil ikke stille opp/kan avlyse i siste liten kun fordi bryllupsdagen blir holdt oppi fjellet/skogen, på en ukedag, i en annen del av Norge eller i utlandet!!! Fy søren for noen dårlige venner!!! Jeg personlig har alltid stillet opp i alle brylluper jeg har vært invitert i! Og jeg var glad gjest/forlover og gledet meg på vennenes vegne uansett dies tema/sted valg!!! Men kanskje fordi jeg er en bedre venn enn de fleste og tar bryllupet på alvor???

Skrevet (endret)

jeg hadde gledet meg skikkelig, men jeg er jo en LOTR-fan da:)

Det er jo mye mer morsomt enn et vanlig bryllup.

bare et spørsmål: hvor kommer de til å putte do-kurvene da?;)))

Endret av nihilisten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...