Gå til innhold

Komme i form- hva trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i sykt dårlig fysisk form og har elendig kondis. Men har funnet ut at jeg vil endre på dette. Men hva skal jeg trene? Jeg liker meg ikke på treningssenter. Det jeg tenker er at siden jeg er i så dårlig form bør jeg begynne forsiktig, ikke starte for hardt. Men har ikke peiling på hva jeg kan trene og hvordan jeg skal trene. Har lyst å trene noe der jeg går fast et par ganger i uka, da jeg ikke har disiolin til egentrening. Noen som har noen gode tips?

Endret av Inger88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke starte på treningsenter?

kommer jo ann på hvilken intresse du har, og hvilke tilbud som finnes i ditt område.

Fotball er jo bra kondisjons trening, og noe styrke.

Kampsport er veldigbra trening for hele kroppen. finn en sort som går på både armer og ben. de trener både kondisjon, styrke, utholdenhet og koordinering.

dans, er gøy og god trening.

det beste du kan gjøre er i grunn å oppsøke dine lokale tilbud, og se hvordan de trener og hva de fokuserer på :)

Skrevet

iter med det samme selv. føler meg så elendig i kondis å styrke å alt

,men måtte bare lage råd til å trene på senter.

begynte for en måned sia.

og de på det senteret tar så godt imot folk. ikke en kjede med myyye stress å sånt.

rett å slett føler en det så koseli å varmt på en måte. å komme det på øktene.

jeg fikk god råd og veiledning av treningsveileder. og satte opp program.

en dag spinning. endag egentrening på aparater en dag på sirkel-styrke. starta jeg med. men har nå lagt til mer etter ønske og hjelp av veilederen.

så stå på å lykke til

ingen som ser rart på meg selv om jeg løfer få kilo.

eller sitte å spinne når de andre står aå tråkker i vei

Skrevet

Jeg vill ikke på treningssenter da det er en treningsform jeg ikke trives med og jeg sliter litt med angst.

Dans hørtes gøy ut:) Skal se om jeg finner noe. Noen som vet en dansetype der folk i dårlig form kan danse?

Skrevet

Jeg vill ikke på treningssenter da det er en treningsform jeg ikke trives med og jeg sliter litt med angst.

Dans hørtes gøy ut:) Skal se om jeg finner noe. Noen som vet en dansetype der folk i dårlig form kan danse?

de fleste dansetypene pleier å ha et ny begynner nivå, så er bare til å søke opp hilket tilbud som finnes hos deg det, søk gjerne på youtube hvis du har funnet en danse sjanger som ser gøy ut, der har de mange vidoer, som kan være med å motivere og gi et intrykk om det er noe for deg, :)

jeg synes Zumba og dancefit (tror jeg den heter) er kjempe gøy, :) men finnes uttalige mange danse typer der ute :)

Skrevet

Zumba f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...