B.A. Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har du en god oppskrift på kokosmakroner som du vil dele her? Det er en kake som forvirrer meg litt, siden jeg har 3-4 forskjellige oppskrifter på den, men de er så veldig forskjellige at jeg ikke vet hvilken jeg skal velge.
nissejenta Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Mamma lager kjempegode kokosmakroner! Har ikke oppskriften her, men kan finne den neste gang jeg er på besøk
B.A. Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Det hadde vært kjempefint. For jeg har veldig lyst til å lage kokosmakroner iår
CocoPiaf Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Her er min oppskrift som jeg har fått fra min kjære Bestemor 200 g kokosmasse 200 g farin 4 eggehviter (ikke for store) Varm alt i en kasserolle til massen blir seig. Settes på plate med en teskje i passe størrelser og stekes gylden på 200'c Kjempe godt, og kjempe enkelt!
Villbringebær Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Her er min oppskrift som jeg har fått fra min kjære Bestemor 200 g kokosmasse 200 g farin 4 eggehviter (ikke for store) Varm alt i en kasserolle til massen blir seig. Settes på plate med en teskje i passe størrelser og stekes gylden på 200'c Kjempe godt, og kjempe enkelt! Den bruker jeg også. Veldig enkelt å øke/minske da 1 eggehvite går til 50 gr sukker og kokosmasse. Disse blir sprø utvending og herlig seige inni. Oppbevar gjerne i fryseren og ta ut rett før de skal spises.
Gjest ida renate stord Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 250 kokos 250 sukker 2-3 egg+¨ bland alt samen i en kjele. var opp under omrøring til lunken pluss. legges på platen med bakepapir. stekes på 200 grader i 10 min. legges på rist til avkjøling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå