AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har et par kjoler som stopper ca. 10cm over kneet og jeg synes det er litt kort, så jeg lurer på om det er greit å bruke en sort tights under? Vurderer ellers en sort tynn strømpebukse med noe mønster, selv om jeg ikke er spesielt glad i å bruke strømpebukse..
Lykkelitenen Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Kommer veldig ann på tightsen og skoene. Er det en klassisk HM-tights av den tykke typen, så nei. Stort Nei... Men vet at f.eks pierre robert har noen tights som er tynnere, vil tippe rundt 50den og de tror jeg ville gått helt greit. Men så klart, det kommer ann på sko og kjole! Ville ikke brukt tight til vanlige pumps eller pene sandaler, kun til ankelboots. Men det fines mange pene strømpebukser nå i tykkere stoffer, både med og uten mønster.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Mye penere uten strøpebukse og tights på de fleste kjoler. Spesiellt sistnevnt. 10 cm over knærne er langt i mine øyner:p Eneste kjolene jeg bruker tights under er de som så vidt dekker rumpa, av åpenbare grunner.
Frysepulver Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Tights - nei? En tyyyyynn strømpebukse/stay ups - ja. Når noe er nedenfor knærne vil jeg påstå det er meget anstendig til julebord å være.
FoxyFish Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg ville definitivt unngått tights under kjolen. Synes dette er direkte ulekkert, dessverre! 1
MonThe Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Ville styrt unna tights under kjolen. Det finnes mange lekre strømpebukser med møster i butikkene nå!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg synes ikke tynne sorte strømpebukser er fine på noen, og tights er definitivt ikke festplagg, så jeg hadde gått for en 100 deniers sort strømpebukse. Dekker like bra som tightsen, men gir ikke det hverdagslige preget. 1
Gjest Dainty Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Pierre Robert har sorte, glatte strømpebukser som ikke lar huden skinne igjennom. Opaque tights heter det. Sorte strømpebukser kan være lekkert til kjoler, det! Etter min mening er det faktisk mer "rett" på vinteren i Norge. Det er finest med svarte stiletter til. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/07/08/article-0-01D98F3C00000578-515_468x674.jpg&imgrefurl=http://sheer-celebrities.blogspot.com/2009/10/cheryl-cole-tells-us-why-she-wears.html&usg=__o8_1E3ThALwSuH33zcRYa8UoPP4=&h=674&w=468&sz=66&hl=no&start=24&zoom=1&tbnid=YDLw_rwiBwMq7M:&tbnh=152&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dcheryl%2Bcole%2Bopaque%26hl%3Dno%26biw%3D1366%26bih%3D615%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C656&itbs=1&iact=hc&vpx=809&vpy=235&dur=138&hovh=157&hovw=109&tx=72&ty=155&ei=2zDRTMzfDcWXOv3B7c0M&oei=STDRTLbVOsbMswbgnvGSCw&esq=11&page=2&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:24&biw=1366&bih=615
Gjest Iah Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Tights - nei? En tyyyyynn strømpebukse/stay ups - ja. Når noe er nedenfor knærne vil jeg påstå det er meget anstendig til julebord å være. Stay-ups til en kjole, når den stopper 10 cm over kneet?! Det ville vel ikke sett helt heldig ut. Men det er mulig at mine stay-ups sitter unaturlig lavt? Jeg er enig med flertallet her, styr unna tights. Strømpebukse er mye bedre.
Stocking lover Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 Klart du skal ha stayups eller strømper. Lengden (på strømpene) burde ikke være noe problem med mindre du er ekstremt høy. Dette er jo også litt avhengig av om du ønsker å vise en strømpekant e.l. Uansett bør de være tynne og mørke/sorte.
Gjest Badabing Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Mye penere uten strøpebukse og tights på de fleste kjoler. Spesiellt sistnevnt. 10 cm over knærne er langt i mine øyner:p Eneste kjolene jeg bruker tights under er de som så vidt dekker rumpa, av åpenbare grunner. Med ingenting? Det ser enten tacky, harry eller sommerlig ut. Men jeg ville ikke brukt tights nei. Synes du skal gå for strømpebukse.
Gjest Iah Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 Klart du skal ha stayups eller strømper. Lengden (på strømpene) burde ikke være noe problem med mindre du er ekstremt høy. Dette er jo også litt avhengig av om du ønsker å vise en strømpekant e.l. Uansett bør de være tynne og mørke/sorte. Å vise strømpekanten er jo blodharry spør du meg. Greit til "hjemmebruk", men på julebord sømmer ikke det seg. Med mindre man jobber som stripper eller lignende.
Gjest Tigress Skrevet 5. november 2010 #14 Skrevet 5. november 2010 Tights er håplaust under julebordkjole, ja. Strømpebukser er løysinga trur eg, og om det er altfor kaldt får ein heller leve med at den er tjukk og svart, sjølv om hudfarga eller tynne svarte er penare.
Stocking lover Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 Her kan du sikket finne noe spennende: http://stockingirl.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=miccina&Category_Code=CatNI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå