Charlizi Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Lurer litt på om noen her kan fortelle meg litt om laserbehandling av ansiktet. Vurderer dette selv. Jeg er førti år og har ikke rynker men har fått såpass ujevn skjoldete hud at jeg må bruke dekkende foundation daglig. Det som plager meg er sprengte blodkar i kinna og en pigmentflekk i panna. Jeg har nok ikke bestandig vært like flink til å beskytte meg mot vær,sol og vind,men det er jeg nå. Så derfor vil jeg gjerne gjøre noe med skade som alt er skjedd. M.a.o: Anbefalinger/erfaringer og pris er noe jeg trenger å vite!
Wonders Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg var innom fastlegen min ang arr-dannelse i forbindelse med akne. Han foreslo gulesider.no og sa han kjennte til de fleste på 1. siden og ingen var dårlige. Det er 1 måned siden, men jeg har ennå ikke klart å bestemme meg for hvilken hudspesialist jeg skal gå til i Oslo sentrum.
Charlizi Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg var innom fastlegen min ang arr-dannelse i forbindelse med akne. Han foreslo gulesider.no og sa han kjennte til de fleste på 1. siden og ingen var dårlige. Det er 1 måned siden, men jeg har ennå ikke klart å bestemme meg for hvilken hudspesialist jeg skal gå til i Oslo sentrum. Skjønner,det er jo greit å vite at man går til dyktige folk! Nå bor ikke jeg i Oslo da.. Men;har du peil på pris,antall behandlinger etc? Nå har jo vi to ulike grunner til å ønske oss laser men noe er vel kanskje likt ved laserbehandlinger uansett?
lillelilje Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg har tatt laserbehandlinger hos Ellipseklinikken i Tønsberg og er superfornøyd! Nå tok jeg det for akne riktignok. Jeg mener å huske at jeg betalte ca 2000 kr for hver laserbehandling. Jeg ville ringt dem om jeg var deg, de kan nok råde deg bedre om hva som er best for deg. Kan jo hende at f.eks kjemisk peel er det rette for deg. Kjemisk peel ligger også på ca 2000 kr.
Charlizi Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Jeg har tatt laserbehandlinger hos Ellipseklinikken i Tønsberg og er superfornøyd! Nå tok jeg det for akne riktignok. Jeg mener å huske at jeg betalte ca 2000 kr for hver laserbehandling. Jeg ville ringt dem om jeg var deg, de kan nok råde deg bedre om hva som er best for deg. Kan jo hende at f.eks kjemisk peel er det rette for deg. Kjemisk peel ligger også på ca 2000 kr. takk for tips :-)!
Charlizi Skrevet 3. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2010 Hva med den a-vitaminkremen man kan få hos legen på resept..er det noe vits i å prøve?
Wonders Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 den er fin, men ikke på arr og slikt. Det er jo bare en krem.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Regner med TS mente a-vitaminsyre, og ikke krem. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2000/08/17/a-vitaminsyre-mot-rynker-/index.xml
bananbåt Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har tatt laserbehandlinger hos Ellipseklinikken i Tønsberg og er superfornøyd! Nå tok jeg det for akne riktignok. Jeg mener å huske at jeg betalte ca 2000 kr for hver laserbehandling. Jeg ville ringt dem om jeg var deg, de kan nok råde deg bedre om hva som er best for deg. Kan jo hende at f.eks kjemisk peel er det rette for deg. Kjemisk peel ligger også på ca 2000 kr. Hvor mange laser behandlinger trengte du? Vet du om man må være ferdig med å få kviser for å gjøre dette? Er i midten av 20 åra og huden har jo roet seg endel, men kommer stadig en og annen luring. Kan du fortelle mer om hvor bra resultatet ble- ble alle arr borte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå