monja Skrevet 11. oktober 2003 #1 Del Skrevet 11. oktober 2003 I vår rapporterte tyske forskere at de hadde funnet en positiv bivirkning av mye sex. Menn som hadde det fikk sjeldnere influensa og andre virussykdommer i nese - og halsregionen. Kanskje det kan være noe å tenke på når kollegene dine begynner å snufse? Da er det jammenmeg noen jeg jobber med og for som trenger en ekstra runde i halmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 I vår rapporterte tyske forskere at de hadde funnet en positiv bivirkning av mye sex. Menn som hadde det fikk sjeldnere influensa og andre virussykdommer i nese - og halsregionen. Kanskje det kan være noe å tenke på når kollegene dine begynner å snufse? Da er det jammenmeg noen jeg jobber med og for som trenger en ekstra runde i halmen *fnis* Også jeg som har en mann som er kronisk tett i bihulene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har disse mannfolkene sex med hverandre eller er denne bivirkningen forbeholdt de med y-kromosom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå