Yme Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Etter mye press og juling så har jeg akseptert at det er viktig å kle seg fint, så da tenkte jeg at jeg kunne spørre etter noen tips her. Jeg er for øyeblikket i italia, så da kjøpte jeg meg et par nye vintersko mens jeg var her. Jeg syns de var ganske fine, men de var litt spesielle i forhold til det jeg har pleid å gå med (innerst inne føler jeg at klær og sko bare er der for å holde meg varm, så da sier det seg jo selv at garderoben min ikke er så snasen), så jeg kom gjerne med noen idèer om hva jeg kan bruke til dem! http://www.ssense.com/men/product/diesel/yell_boots/26919 Jeg tar imot klestips generelt, så det trenger ikke nødvendigvis ha noe med disse skoene å gjøre... Må tilføye at jeg liker å være maskulin, så blaizer, pannebånd og leopardtights kommer jeg ikke til å gå med.
Lykkelitenen Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 jammen jammen jammen.... Jeg vil jo se deg i leopardtights! Dust... Anyroad, til de skoene (som var kjempekule!) vil de passe med en tight bukse i sort, grå eller mørk denim og en skjorte med rutemønster eller t-skjorte og en kul kardigan. Av jakker er militærinspirerte "uniformasjakker" stilige. Bare ikke kom med kamuflasjejakke
Yme Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 jammen jammen jammen.... Jeg vil jo se deg i leopardtights! Dust... Vi kan møtes på halvveien da, så jeg kan gå med skinntights. Deal? Anyroad, til de skoene (som var kjempekule!) vil de passe med en tight bukse i sort, grå eller mørk denim og en skjorte med rutemønster eller t-skjorte og en kul kardigan. Av jakker er militærinspirerte "uniformasjakker" stilige. Bare ikke kom med kamuflasjejakke Jeg hadde en del av dette fra før, så da er jeg jo godt på vei. Svart, litt stram (ikke helt, for det blir så jævli stramt rundt leggene) bukse. Skjorte med rutemønster har jeg jo til og med på meg i avataren min, og den liker jeg ganske godt, siden den minner meg om månen. Jeg har en grå og en mørk blå cardigan. Militærinspirert jakke har jeg ikke, men jeg har en så strikka en, som alle andre også plutselig fikk seg etter jeg kjøpte min.
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Kule sko! Mørke halv-slim bukser og jeans, enkle t-skjorter, cardigans, litt røffe skjorter (også rutete!) skinnjakker, strikkede jakker, militærinspirerte (med trykk på inspirert) plagg o.l. er det jeg ville sett i kombinasjon med skoene. Du skjønner sikkert tegninga.
Lykkelitenen Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Vi kan møtes på halvveien da, så jeg kan gå med skinntights. Deal? Da bør de være "toight"...
Yme Skrevet 3. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2010 Kule sko! Mørke halv-slim bukser og jeans, enkle t-skjorter, cardigans, litt røffe skjorter (også rutete!) skinnjakker, strikkede jakker, militærinspirerte (med trykk på inspirert) plagg o.l. er det jeg ville sett i kombinasjon med skoene. Du skjønner sikkert tegninga. Kjempe fint! Takk! Som nevnt så har jeg en del av dette fra før. Jeg trenger nok en jakke som er varmere enn den som er strikka, så da skal jeg se etter noe av det du nevner her. SKinnjakke blir kansje ikke vamrt nok på en kald vinter, men hva med disse uniforminspirerte jakkene? Er det noe som holder varmen bra tror du? Da bør de være "toight"... Men er ikke de lagd av sånn stoff som strekker seg og mister litt av glansen om de er for stramme da? Noe av poenget er jo at det skal være blankt, sånn at man kan stirre på rumper, så unskylde seg med at "jeg bare speila meg, for å sjekke sminken"
Gjest Dainty Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Hvilken kroppsform har du, Yme? Er du en mann som har litt ekstra på rumpa? Da kan nemlig et par rette jeans være mer flatterende enn skinnyjeans, og disse kan også stappes litt oppi skoene, det er bare kult. Eller kanskje har du en liten kulemage du vil tone ned? Da kan det være en god idé å holde seg til ganske mørke farger på overkroppen, og heller litt lysere jeans/bukser. Et løst skjerf rundt halsen kan brukes for å tilføre farge til ansiktet og dra fokus opp mot bryst og skuldre. En åpen cardigan kan også funke. Eller er du jevnt over tynn og litt hengslete? Da kan lag på lag, mønstre og kule detaljer være ypperlig. Åpen skjorte over en fin genser, kraftig belte, eller en bukse med f.eks. rutemønster i stoffet kan funke.
Yme Skrevet 3. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2010 Hvilken kroppsform har du, Yme? Blekfet, flabbete, men fortsatt trent. Er du en mann som har litt ekstra på rumpa? Nei, jeg har faktisk ikke rumpe i det heletatt tror jeg Eller kanskje har du en liten kulemage du vil tone ned? I mine øyne er en kulemage sånn man får av øl og hveteboller (sånn gubbemage), men jeg har en fin fettpølse nederst litt rundt hofta der. Tels det som kulemage? Eller er du jevnt over tynn og litt hengslete? Disse 2 bildene syns jeg viser ganske bra hvordan jeg ser ut. Legg også merke til det flotte smilet mitt! http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs581.snc3/30640_10150209262435454_838530453_12886132_1289004_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs521.ash1/30640_10150209262690454_838530453_12886158_8108795_n.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå