AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hvor mye bør man regne med i utgifter til mat og liknende pr måned når man er 1 voksen og 2 barn (8 og 13 år)? Tenker alt man handler på dagligvarebutikk, mat, shampoo, vaskeprodukter etc etc.
Gjest youlookslashy Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 hos oss ligger vi på ca. 6000 pr. mnd, mer eller mindre. to voksne og ett barn. Hadde vi måttet spinket inn hadde vi klart oss med en 3000, utrolig nok. spørs hva dere har behov for. 4-6000?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg og min mann bruker 4000kr pr mnd og spiser godt. Hadde jeg vært alene med to barn så ville jeg nok brukt det samme, da middagene jeg lager holder mer enn nok til 1 voksen + 2 barn Mulig, om du har to jenter, at det kanskje vil gå litt mer shampoo, balsam, kremer og slikt da. Er eldste jenta av en søskenflokk på 5 jenter, og det gikk en del slike varer hjemme, hehe
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 http://script.sifo.no/cgi-bin/standard/standard.cgi
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Vi (meg og samboer) tar en storhandel for 500,- pr. uke, pluss noe småtterier fra andre butikker. Tipper vi lander på 3000,- pr. mnd. Dette inkluderer alt fra dagligvaren.
Brukernavn Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 2 voksne og ett barn - vi har et matbudsjett på 4000 pr mnd, men det er sjelden vi bruker det opp
Shade Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 To voksene og to barn her og vi har et husholdningsbudsjett på 7000 som skal dekke alt fra oppvaskhansker til katteting. Hvis vi bare skulle hatt et matbudsjett ville det nok blitt mye mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå