Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

trenger tips til gavekalender til barn, gutt og jente, 5 og 7 år. Hva har dere i kalenderen?

Cava :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe playmokalender, ta tingene ut av kalenderen og pakke de inn og hende på pakkekalenderen ;)

Skrevet

Jeg vrir meg også hvert år men en lørdag i desember pakker jeg inn en pakke gele til de i hver sin farge, denne må de lage selv også har de dessert den helgen....Det synes de er kjempestas. Nå har de fått det i 3 år og selv om de vet hva det er denne dagen så blir det likevel godt mottatt.

Skrevet

Hva med en pose rettikoppen kakao som de kan få til kvelds, porsjonspakke med f.eks risengrynsgrøt som de kan få være med på å lage, en oppskrift på en enkel julekake (som de kan være med på å lage/bake), refleks, tannkost, tannkrem, sokker, truser, fargeleggingsark med julemotiv (fra nettet), snurrebass, sprettball, drikkeflaske, bøker (billige bøker på notabene), penger, fuglemat, legosett som deles opp, lage cd med musikk de liker, klistremerker, hårpynt, glanspapir, godteri...

Skrevet

Jeg har oppdaget at de fleste leketøysbutikkene har en hylle med tilbudsvarer. Her er jeg stadig vekk innom og titter, og kjøper med meg både store og små ting. De har også mye "2 for 3" tilbud som jeg har benyttet meg av. Da gir jeg 1 eller 2 i kalenderen, og så har jeg en til når vi trenger en gave til noen andre. I år blir det en del lekebiler og små plastdyr i kalenderen. Har også kjøpt noen duplo-esker som jeg skal dele opp. Små lego- eller playmo-esker blir nok populært når de blir eldre. Vaskekluter som starter som små harde pakker, og løser seg opp når de legges i vann er også populært. Ting med yndlingsfigurer fra barne-TV gjør selv kjedelige ting som tandbørster og truser morsomt. Får barna vanligvis lørdagsgodt kan denne komme i kalenderen. Pepperkakeformer eller egen kjevle den dagen dere skal bake. Jenter blir ofte glade for hårpynt, smykker og slikt dill. Til gutten kan du kanskje gi klistremerker og ballonger.

På søndagene har jeg lagt litt ekstra penger i hobbyartikler som vi kan pusle med sammen. Vi skal pynte t-skjorter, lage julekort og dekorere treesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...