Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er på utkikk etter denne boken, men finner ingen steder jeg kan kjøpe den på nett. Det eneste stedet som har den, såvidt meg bekjent, er bokklubben.no, men jeg er ikke interessert i å melde meg inn der for å få tak i den.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kan ta den på engelsk har amazon.co.uk den :) Jeg tror jeg har den på norsk, men utgaven er noen år gammel, så mulig du må høre i antikvariater (antikvariat.no er også en mulighet).

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du må ha den på norsk, vet jeg ikke. På engelsk får du den på amazon og sikkert mange andre steder for en billig penge, den heter "On the origin of species". Den er ikke særlig vanskelig å lese.

Skrevet

Hei,

jeg er på utkikk etter denne boken, men finner ingen steder jeg kan kjøpe den på nett. Det eneste stedet som har den, såvidt meg bekjent, er bokklubben.no, men jeg er ikke interessert i å melde meg inn der for å få tak i den.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den? :)

Boken er gratis her:

http://www.gutenberg.org/ebooks/2009 (klikk Download)

Om du trenger en ebokleser så koster Kindle 3 bare 1198,- fritt levert fra amazon.com :)

Skrevet

Takk for svar! :)

Det skal være en gave, men jeg kan "fiske" litt hos vedkommende om det er greit å lese den på engelsk.

Skrevet

Om du skal kjøpe på engelsk er play.com ganske grei, de har fri frakt.

Skrevet

Hvis man er Bokklubbmedlem kan den fås her.

Om du trenger en ebokleser så koster Kindle 3 bare 1198,- fritt levert fra amazon.com :)

Ikke fritt levert, dessverre. 163,04 for shipping and handling + importavgifter på kroner 303,71 (men det inkluderte et omslag, så litt mindre for bare Kindle). Jeg har nettopp kjøpt!

Skrevet

Den er bra den. Kan også anbefale boken "The Greatest show on earth", som har bilder, bevis og alt tar for seg evolusjonen =) Veldig interessant bok, og lettlest i forhold til temaet som kan være litt vrient.

• 2 uker senere...
Skrevet

Den første tittelen er den komplette, men tror ikke det har noe å si for innholdet. Det står på boka i den andre linken at den er complete and unabrigded også.

Skrevet

-- dg --, ikke gd :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...